Нийтийн тээврийн бодлогын газарт иргэдээс ирсэн талархлыг хүлээн авч, санал, гомдол, хүсэлт бүрийг тухай бүрд нь шийдвэрлэн ажиллаж байна гэв.
Нийтийн тээврийн бодлогын газарт 2025 оны 02 дугаар сарын 21-24-ны өдөр иргэдээс ирсэн санал, хүсэлт, гомдлыг хэрхэн шийдвэрлэснийг хүргэж байна.
Иргэний гомдол: Сонгинохайрхан дүүргийн иргэн О: Ч:38 чиглэлийн 5-286 гарааш дугаартай автобус 21:47 цагт Цамбагараваас сургуулийн хүүхэд суугаад картын үлдэгдэл нь хүрэхгүй байна гэхэд хөөж буулгасан. Зорчигчидтой муухай харьцаж хэл амаар доромжилж байна. Арга хэмжээ авч хариу өгнө үү.
Шийдвэрлэлт: “Сутайн буянт” ХХК-ийн Ашиглалтын албаны даргад гомдлыг танилцуулж, 5-286 дугаартай тээврийн хэрэгслийн жолоочийг сургалтад суулгаж, зан харилцаандаа анхаарах, шаардлагаа зөв тавьж ажиллахыг үүрэг болгов.
Иргэний гомдол: Сонгинохайрхан дүүргийн иргэн О: Ч:16 чиглэлийн 11-095 дугаартай автобусны жолооч 10 дугаар хорооллын буудалд зогсохгүй хоосон явсан.
Шийдвэрлэлт: Камер шүүж үзэхэд Цамбагарав хүртэл хоосон явсан. Цамбагараваас зорчигч суулгасан байсан. 11-095 дугаартай тээврийн хэрэгслийн жолооч Э.Сүхбатад дахин гомдол санал гаргахгүй ажиллахыг сануулав.
Иргэний гомдол: Чингэлтэй дүүргийн иргэн М.Ц: “Автобус нэгдэл” ХХК-ийн 6-016 гарааш дугаартай автобусны жолооч зорчигчдоос бэлэн мөнгө авч байна. Нэг эмэгтэй орж ирээд 1000 төгрөг өгөөд хариулт 500 төгрөг авъя гэтэл автобусны төлбөр 1000 төгрөг болсон гээд хариулт өгсөнгүй. Арга хэмжээ авч хариу өгнө үү.
Шийдвэрлэлт: 6-016 гарааш дугаартай автобусны камерыг 22-ны өдрийн 15.00-16.00 цагийн хооронд, 21-ний өдрийн 17.30-18.30 цагийн хооронд шүүж үзэхэд зөрчил илрээгүй болно. Гомдол гаргагчийн мэдээлэл нотлогдоогүй. Мөн гомдол гаргагчид нийтийн тээврийн нэг удаагийн зорчилтын төлбөр 1000 төгрөг болсныг хэлсэн.
Нийтийн тээврийн бодлогын газарт иргэдээс ирсэн талархлыг хүлээн авч, санал, гомдол, хүсэлт бүрийг тухай бүрд нь шийдвэрлэн ажиллаж байна гэв.
Нийтийн тээврийн бодлогын газарт 2025 оны 02 дугаар сарын 21-24-ны өдөр иргэдээс ирсэн санал, хүсэлт, гомдлыг хэрхэн шийдвэрлэснийг хүргэж байна.
Иргэний гомдол: Сонгинохайрхан дүүргийн иргэн О: Ч:38 чиглэлийн 5-286 гарааш дугаартай автобус 21:47 цагт Цамбагараваас сургуулийн хүүхэд суугаад картын үлдэгдэл нь хүрэхгүй байна гэхэд хөөж буулгасан. Зорчигчидтой муухай харьцаж хэл амаар доромжилж байна. Арга хэмжээ авч хариу өгнө үү.
Шийдвэрлэлт: “Сутайн буянт” ХХК-ийн Ашиглалтын албаны даргад гомдлыг танилцуулж, 5-286 дугаартай тээврийн хэрэгслийн жолоочийг сургалтад суулгаж, зан харилцаандаа анхаарах, шаардлагаа зөв тавьж ажиллахыг үүрэг болгов.
Иргэний гомдол: Сонгинохайрхан дүүргийн иргэн О: Ч:16 чиглэлийн 11-095 дугаартай автобусны жолооч 10 дугаар хорооллын буудалд зогсохгүй хоосон явсан.
Шийдвэрлэлт: Камер шүүж үзэхэд Цамбагарав хүртэл хоосон явсан. Цамбагараваас зорчигч суулгасан байсан. 11-095 дугаартай тээврийн хэрэгслийн жолооч Э.Сүхбатад дахин гомдол санал гаргахгүй ажиллахыг сануулав.
Иргэний гомдол: Чингэлтэй дүүргийн иргэн М.Ц: “Автобус нэгдэл” ХХК-ийн 6-016 гарааш дугаартай автобусны жолооч зорчигчдоос бэлэн мөнгө авч байна. Нэг эмэгтэй орж ирээд 1000 төгрөг өгөөд хариулт 500 төгрөг авъя гэтэл автобусны төлбөр 1000 төгрөг болсон гээд хариулт өгсөнгүй. Арга хэмжээ авч хариу өгнө үү.
Шийдвэрлэлт: 6-016 гарааш дугаартай автобусны камерыг 22-ны өдрийн 15.00-16.00 цагийн хооронд, 21-ний өдрийн 17.30-18.30 цагийн хооронд шүүж үзэхэд зөрчил илрээгүй болно. Гомдол гаргагчийн мэдээлэл нотлогдоогүй. Мөн гомдол гаргагчид нийтийн тээврийн нэг удаагийн зорчилтын төлбөр 1000 төгрөг болсныг хэлсэн.