“Brand & Media Atlas” судалгаа нь Монгол улсын зах зээлд борлуулагдаж буй импортын болон дотоодын үйлдвэрийн 1000 орчим брэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, 300 гаруй хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдийг үнэлсэн үндэсний хэмжээний судалгаа юм.
Энэхүү судалгаа нь Монгол Улсын газар зүйн бүх байршлыг хамруулсан, Улаанбаатар хотын 9 дүүрэг, хөдөө, орон нутгийн 16 аймаг, 22 сум, сууринг хамарлаа.
“Brand & Media Atlas” судалгаа нь Монгол улсын зах зээлд борлуулагдаж буй импортын болон дотоодын үйлдвэрийн 1000 орчим брэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, 300 гаруй хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдийг үнэлсэн үндэсний хэмжээний судалгаа юм.
Энэхүү судалгаа нь Монгол Улсын газар зүйн бүх байршлыг хамруулсан, Улаанбаатар хотын 9 дүүрэг, хөдөө, орон нутгийн 16 аймаг, 22 сум, сууринг хамарлаа.