Улаанбаатар хотын ЗАА-ны Тохижилт, хог хаягдлын удирдлагын хэлтэс, Нийслэлийн зам талбайд байрлуулсан зар сурталчилгаа, мэдээллийн байгууламжийг шинэчлэх журмын төслийг боловсруулжээ.
“Нийслэлийн иргэний оролцооны танхим”-д тухайн төслийг иргэдээр хэлэлцүүлсэн байна. НИТХ 2006 онд одоогийн журмыг баталсан. Одоогоос долоон жилийн өмнө боловсруулсан журам өнөөдрийн нийслэлийн амьдралд тохирохоо больжээ.
Тухайн үед энэ талаар тодорхой ойлголт багатай байсан тул замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх талаас нь төдийлөн тооцож үзээгүй аж.
Харин одоо замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх, хотын өнгө үзэмжид нийцэхгүй зэрэг олон талаас нь авч үзжээ. Улаанбаатар хотын гудамжинд өнөөдрийн байдлаар 274 байгууллага, аж ахуйн нэгжийн нийт 2100 орчим зар сурталчилгаа, мэдээллийн самбар байрлаж байгаа юм байна.
Б.Номин
“Нийслэлийн иргэний оролцооны танхим”-д тухайн төслийг иргэдээр хэлэлцүүлсэн байна. НИТХ 2006 онд одоогийн журмыг баталсан. Одоогоос долоон жилийн өмнө боловсруулсан журам өнөөдрийн нийслэлийн амьдралд тохирохоо больжээ.
Тухайн үед энэ талаар тодорхой ойлголт багатай байсан тул замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх талаас нь төдийлөн тооцож үзээгүй аж.
Харин одоо замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх, хотын өнгө үзэмжид нийцэхгүй зэрэг олон талаас нь авч үзжээ. Улаанбаатар хотын гудамжинд өнөөдрийн байдлаар 274 байгууллага, аж ахуйн нэгжийн нийт 2100 орчим зар сурталчилгаа, мэдээллийн самбар байрлаж байгаа юм байна.
Б.Номин
Улаанбаатар хотын ЗАА-ны Тохижилт, хог хаягдлын удирдлагын хэлтэс, Нийслэлийн зам талбайд байрлуулсан зар сурталчилгаа, мэдээллийн байгууламжийг шинэчлэх журмын төслийг боловсруулжээ.
“Нийслэлийн иргэний оролцооны танхим”-д тухайн төслийг иргэдээр хэлэлцүүлсэн байна. НИТХ 2006 онд одоогийн журмыг баталсан. Одоогоос долоон жилийн өмнө боловсруулсан журам өнөөдрийн нийслэлийн амьдралд тохирохоо больжээ.
Тухайн үед энэ талаар тодорхой ойлголт багатай байсан тул замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх талаас нь төдийлөн тооцож үзээгүй аж.
Харин одоо замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх, хотын өнгө үзэмжид нийцэхгүй зэрэг олон талаас нь авч үзжээ. Улаанбаатар хотын гудамжинд өнөөдрийн байдлаар 274 байгууллага, аж ахуйн нэгжийн нийт 2100 орчим зар сурталчилгаа, мэдээллийн самбар байрлаж байгаа юм байна.
Б.Номин
“Нийслэлийн иргэний оролцооны танхим”-д тухайн төслийг иргэдээр хэлэлцүүлсэн байна. НИТХ 2006 онд одоогийн журмыг баталсан. Одоогоос долоон жилийн өмнө боловсруулсан журам өнөөдрийн нийслэлийн амьдралд тохирохоо больжээ.
Тухайн үед энэ талаар тодорхой ойлголт багатай байсан тул замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх талаас нь төдийлөн тооцож үзээгүй аж.
Харин одоо замын хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх, хотын өнгө үзэмжид нийцэхгүй зэрэг олон талаас нь авч үзжээ. Улаанбаатар хотын гудамжинд өнөөдрийн байдлаар 274 байгууллага, аж ахуйн нэгжийн нийт 2100 орчим зар сурталчилгаа, мэдээллийн самбар байрлаж байгаа юм байна.
Б.Номин