"Харилцагч төвтэй банк" гэж, харилцагч банкинд ороод л хаанаас хүсч байгаа үйлчилгээгээ авахаа тодорхой харахаас эхлээд, хүлээлгийн танхим нь судалгааны үндсэн дээр гаргасан таатай үнэр, хөгжим гээд ерөөсөө харилцагч банкинд ороод үйлчлүүлээд гарах хүртэл тухайн харилцагчийн бүх л тав тух, сэтгэл ханамжийг бүрэн дүүрэн хангадаг тийм л үйлчилгээний модель юм.
Мэдээж хамгийн том асуудал болох хүлээх, дугаарлах бэрхшээлийг өөртөө үйлчлэх, цахим машин болон бусад шийдлийн тусламжтайгаар тодорхой хэмжээнд шийдэж, нэг хүн үйлчилгээ авахад зарцуулах хугацааг хамгийн бага буюу 6-8 минут болгож чадсан.., "Харилцагч төвтэй банк" гэж харилцагч банкинд ороод хаанаас хүсч байгаа үйлчилгээгээ авахаа тодорхой харахаас эхлээд хүлээлгийн танхим нь судалгааны үндсэн дээр гаргасан таатай үнэр, хөгжим гээд банкинд ороод үйлчлүүлээд гарах хүртэл тухайн харилцагчийн бүх л тав тух, сэтгэл ханамжийг бүрэн дүүрэн хангадаг тийм л үйлчилгээний модель юм.
Мэдээж хамгийн том асуудал болох хүлээх, дугаарлах бэрхшээлийг өөртөө үйлчлэх, цахим машин болон бусад шийдлийн тусламжтайгаар тодорхой хэмжээнд шийдэж, нэг хүн үйлчилгээ авахад зарцуулах хугацааг 35%-иар багасгаж, хамгийн бага буюу 6-8 минут болгож чадсан..,
“ТАНЫ САНХҮҮГИЙН БОЛОВСРОЛД” нэвтрүүлгээ хүлээн авч сонсоно уу.
"Харилцагч төвтэй банк" гэж, харилцагч банкинд ороод л хаанаас хүсч байгаа үйлчилгээгээ авахаа тодорхой харахаас эхлээд, хүлээлгийн танхим нь судалгааны үндсэн дээр гаргасан таатай үнэр, хөгжим гээд ерөөсөө харилцагч банкинд ороод үйлчлүүлээд гарах хүртэл тухайн харилцагчийн бүх л тав тух, сэтгэл ханамжийг бүрэн дүүрэн хангадаг тийм л үйлчилгээний модель юм.
Мэдээж хамгийн том асуудал болох хүлээх, дугаарлах бэрхшээлийг өөртөө үйлчлэх, цахим машин болон бусад шийдлийн тусламжтайгаар тодорхой хэмжээнд шийдэж, нэг хүн үйлчилгээ авахад зарцуулах хугацааг хамгийн бага буюу 6-8 минут болгож чадсан.., "Харилцагч төвтэй банк" гэж харилцагч банкинд ороод хаанаас хүсч байгаа үйлчилгээгээ авахаа тодорхой харахаас эхлээд хүлээлгийн танхим нь судалгааны үндсэн дээр гаргасан таатай үнэр, хөгжим гээд банкинд ороод үйлчлүүлээд гарах хүртэл тухайн харилцагчийн бүх л тав тух, сэтгэл ханамжийг бүрэн дүүрэн хангадаг тийм л үйлчилгээний модель юм.
Мэдээж хамгийн том асуудал болох хүлээх, дугаарлах бэрхшээлийг өөртөө үйлчлэх, цахим машин болон бусад шийдлийн тусламжтайгаар тодорхой хэмжээнд шийдэж, нэг хүн үйлчилгээ авахад зарцуулах хугацааг 35%-иар багасгаж, хамгийн бага буюу 6-8 минут болгож чадсан..,
“ТАНЫ САНХҮҮГИЙН БОЛОВСРОЛД” нэвтрүүлгээ хүлээн авч сонсоно уу.