Хүний хөгжлийн үе шат нь шугаман биш, хувьсан өөрчлөлтийн буюу өөр өөр мөчлөгүүдийн бүрдэл байдаг.
Хүүхэд 0–6 насны хооронд өсөж буй орчноосоо хамааран /өөрт нь зөвшөөрөх болон хориглож байгаа зүйлээс хамааран/ хувийн зан чанараа олж авч байдаг.
Яг энэ үед хүүхэд нийгэмтэйгээ харилцаж, сургуульд явж бусадтай хэрхэн амьдрах зэргийг суралцдаг. Мөн үнэн худлын ойлголттой болж, хүүхдийн ёс суртахуун хөгжиж эхэлдэг.
Энэ үед Өсвөр насны хүүхдийн бие, сэтгэл санаанд маш том өөрчлөлтүүд бий болдог. Энэ үед хүүхэд хүмүүс болон юмны учир шалтгаанд онцгой анхаарал хандуулж, илүү их эмзэг болох төдийгүй байр сууриа олох, бусдад хүлээн зөвшөөрөгдөх хэрэгцээ нь өндөр болдог.
Хүний хөгжлийн үе шат нь шугаман биш, хувьсан өөрчлөлтийн буюу өөр өөр мөчлөгүүдийн бүрдэл байдаг.
Хүүхэд 0–6 насны хооронд өсөж буй орчноосоо хамааран /өөрт нь зөвшөөрөх болон хориглож байгаа зүйлээс хамааран/ хувийн зан чанараа олж авч байдаг.
Яг энэ үед хүүхэд нийгэмтэйгээ харилцаж, сургуульд явж бусадтай хэрхэн амьдрах зэргийг суралцдаг. Мөн үнэн худлын ойлголттой болж, хүүхдийн ёс суртахуун хөгжиж эхэлдэг.
Энэ үед Өсвөр насны хүүхдийн бие, сэтгэл санаанд маш том өөрчлөлтүүд бий болдог. Энэ үед хүүхэд хүмүүс болон юмны учир шалтгаанд онцгой анхаарал хандуулж, илүү их эмзэг болох төдийгүй байр сууриа олох, бусдад хүлээн зөвшөөрөгдөх хэрэгцээ нь өндөр болдог.