Эдийн засгийн хөгжлийн яамнаас хэрэгжүүлж буй “Гудамж” төслийн хүрээнд монголд анх удаа хурдны зам барихаар төлөвлөсөн билээ.
Эхний ээлжинд Туул голын эрэг дагуу хэвтээ тэнхлэгээр 33 км замын ажлын нээлт өчигдөр болох байсан ч тодорхойгүй хугацаагаар хойшиллоо.
Эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар хурдны замын барилгын ажлыг эхлүүлэхэд бэлтгэл хангалтгүй, олон талаас нь нарийвчлан судлах шаардлагатай болсон гэнэ.
Тухайлбал, байгаль орчны үнэлгээ, зураг төслийг эргэж харах шаардлагатай болжээ.
Манай улсад анх удаа тавихаар зэхэж буй уг замыг нийслэлд босоо болон хэвтээ тэнхлэгийн дагуу барихаар төлөвлөөд буй юм.
Нийт 122 км замыг Туул гол (33 км), Баянгол (15 км), Баянхошуу (23 км), Сэлбэ гол (32 км), Бэлх (9 км), Улиастай (13 км)-д барина. Замын барилгын ажлын гүйцэтгэгчээр Үндэсний авто замын компаниудын нэгдэл буюу “Эм Си Си Си”, зураг төслийг “Эм Си Пи Си” компани боловсруулжээ. Мөн Япон улсын “CTI Engineering” компани зөвлөхөөр үйлчилнэ.
“Хурдны зам” дэд төслийн дагуу Туулын 33 км замыг тавьсны дараа босоо тэнхлэгээр Сэлбэ, Баянгол, Баянхошуу, Бэлх, Улиастайн хурдны замын ажлыг эхлүүлэх талаар албаныхан хэлж байсан.
Түүнчлэн тухайн хурдны замын трасст орж буй голын хэсгийн бургас, бутлаг ургамлыг шилжүүлэн суулгах, нөхөн сэргээх ажлыг БОНХЯ-ны зохих зөвшөөрөлтэй нэгжүүд хийж гүйцэтгэх юм.
Б.Заяа
Эхний ээлжинд Туул голын эрэг дагуу хэвтээ тэнхлэгээр 33 км замын ажлын нээлт өчигдөр болох байсан ч тодорхойгүй хугацаагаар хойшиллоо.
Эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар хурдны замын барилгын ажлыг эхлүүлэхэд бэлтгэл хангалтгүй, олон талаас нь нарийвчлан судлах шаардлагатай болсон гэнэ.
Тухайлбал, байгаль орчны үнэлгээ, зураг төслийг эргэж харах шаардлагатай болжээ.
Манай улсад анх удаа тавихаар зэхэж буй уг замыг нийслэлд босоо болон хэвтээ тэнхлэгийн дагуу барихаар төлөвлөөд буй юм.
Нийт 122 км замыг Туул гол (33 км), Баянгол (15 км), Баянхошуу (23 км), Сэлбэ гол (32 км), Бэлх (9 км), Улиастай (13 км)-д барина. Замын барилгын ажлын гүйцэтгэгчээр Үндэсний авто замын компаниудын нэгдэл буюу “Эм Си Си Си”, зураг төслийг “Эм Си Пи Си” компани боловсруулжээ. Мөн Япон улсын “CTI Engineering” компани зөвлөхөөр үйлчилнэ.
“Хурдны зам” дэд төслийн дагуу Туулын 33 км замыг тавьсны дараа босоо тэнхлэгээр Сэлбэ, Баянгол, Баянхошуу, Бэлх, Улиастайн хурдны замын ажлыг эхлүүлэх талаар албаныхан хэлж байсан.
Түүнчлэн тухайн хурдны замын трасст орж буй голын хэсгийн бургас, бутлаг ургамлыг шилжүүлэн суулгах, нөхөн сэргээх ажлыг БОНХЯ-ны зохих зөвшөөрөлтэй нэгжүүд хийж гүйцэтгэх юм.
Б.Заяа
Эдийн засгийн хөгжлийн яамнаас хэрэгжүүлж буй “Гудамж” төслийн хүрээнд монголд анх удаа хурдны зам барихаар төлөвлөсөн билээ.
Эхний ээлжинд Туул голын эрэг дагуу хэвтээ тэнхлэгээр 33 км замын ажлын нээлт өчигдөр болох байсан ч тодорхойгүй хугацаагаар хойшиллоо.
Эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар хурдны замын барилгын ажлыг эхлүүлэхэд бэлтгэл хангалтгүй, олон талаас нь нарийвчлан судлах шаардлагатай болсон гэнэ.
Тухайлбал, байгаль орчны үнэлгээ, зураг төслийг эргэж харах шаардлагатай болжээ.
Манай улсад анх удаа тавихаар зэхэж буй уг замыг нийслэлд босоо болон хэвтээ тэнхлэгийн дагуу барихаар төлөвлөөд буй юм.
Нийт 122 км замыг Туул гол (33 км), Баянгол (15 км), Баянхошуу (23 км), Сэлбэ гол (32 км), Бэлх (9 км), Улиастай (13 км)-д барина. Замын барилгын ажлын гүйцэтгэгчээр Үндэсний авто замын компаниудын нэгдэл буюу “Эм Си Си Си”, зураг төслийг “Эм Си Пи Си” компани боловсруулжээ. Мөн Япон улсын “CTI Engineering” компани зөвлөхөөр үйлчилнэ.
“Хурдны зам” дэд төслийн дагуу Туулын 33 км замыг тавьсны дараа босоо тэнхлэгээр Сэлбэ, Баянгол, Баянхошуу, Бэлх, Улиастайн хурдны замын ажлыг эхлүүлэх талаар албаныхан хэлж байсан.
Түүнчлэн тухайн хурдны замын трасст орж буй голын хэсгийн бургас, бутлаг ургамлыг шилжүүлэн суулгах, нөхөн сэргээх ажлыг БОНХЯ-ны зохих зөвшөөрөлтэй нэгжүүд хийж гүйцэтгэх юм.
Б.Заяа
Эхний ээлжинд Туул голын эрэг дагуу хэвтээ тэнхлэгээр 33 км замын ажлын нээлт өчигдөр болох байсан ч тодорхойгүй хугацаагаар хойшиллоо.
Эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар хурдны замын барилгын ажлыг эхлүүлэхэд бэлтгэл хангалтгүй, олон талаас нь нарийвчлан судлах шаардлагатай болсон гэнэ.
Тухайлбал, байгаль орчны үнэлгээ, зураг төслийг эргэж харах шаардлагатай болжээ.
Манай улсад анх удаа тавихаар зэхэж буй уг замыг нийслэлд босоо болон хэвтээ тэнхлэгийн дагуу барихаар төлөвлөөд буй юм.
Нийт 122 км замыг Туул гол (33 км), Баянгол (15 км), Баянхошуу (23 км), Сэлбэ гол (32 км), Бэлх (9 км), Улиастай (13 км)-д барина. Замын барилгын ажлын гүйцэтгэгчээр Үндэсний авто замын компаниудын нэгдэл буюу “Эм Си Си Си”, зураг төслийг “Эм Си Пи Си” компани боловсруулжээ. Мөн Япон улсын “CTI Engineering” компани зөвлөхөөр үйлчилнэ.
“Хурдны зам” дэд төслийн дагуу Туулын 33 км замыг тавьсны дараа босоо тэнхлэгээр Сэлбэ, Баянгол, Баянхошуу, Бэлх, Улиастайн хурдны замын ажлыг эхлүүлэх талаар албаныхан хэлж байсан.
Түүнчлэн тухайн хурдны замын трасст орж буй голын хэсгийн бургас, бутлаг ургамлыг шилжүүлэн суулгах, нөхөн сэргээх ажлыг БОНХЯ-ны зохих зөвшөөрөлтэй нэгжүүд хийж гүйцэтгэх юм.
Б.Заяа