Мэдлэгт суурилсан эдийн засгийн тогтолцоо бүрэлдэн тогтох үйл явц эрчимтэй өрнөж байна. Энэ нөхцөлд улс орны хувьд мэдлэгийг эдийн засгийн эргэлтэнд оруулан, баялаг бүтээж, хэрэглээ болгоход чиглэгдсэн инновацийн үйл ажиллагааг эрчимжүүлэх оновчтой бодлого боловсруулах, түүнийг хэрэгжүүлэх механизм бүрдүүлэх явдал чухал байна.
Харин 2012 онд Инновацийн тухай хууль батлагдсан нь энэ чиглэлд чухал алхам боллоо. Гэвч түүнийг хэрэгжүүлэхтэй холбоотой журмуудыг боловсруулж батлуулах ажил удаашралтай байгаа нь инновацийн хөгжилд саад тотгор учруулж байгааг дурьдах нь зүйтэй.
Монгол улсын төрийн инновацийн бодлого нь улс орны нийгэм-эдийн засгийн хөгжлийн бодлогын нэг бүрэлдэхүүн хэсэг байх бөгөөд инновацийн үйл ажиллагааны төрийн зохицуулалтын үндсэн чиглэлийг тодорхойлох ба эдгээрийг дараах байдлаар багцлан авч үзэх боломжтой.
Мэдлэгт суурилсан эдийн засгийн тогтолцоо бүрэлдэн тогтох үйл явц эрчимтэй өрнөж байна. Энэ нөхцөлд улс орны хувьд мэдлэгийг эдийн засгийн эргэлтэнд оруулан, баялаг бүтээж, хэрэглээ болгоход чиглэгдсэн инновацийн үйл ажиллагааг эрчимжүүлэх оновчтой бодлого боловсруулах, түүнийг хэрэгжүүлэх механизм бүрдүүлэх явдал чухал байна.
Харин 2012 онд Инновацийн тухай хууль батлагдсан нь энэ чиглэлд чухал алхам боллоо. Гэвч түүнийг хэрэгжүүлэхтэй холбоотой журмуудыг боловсруулж батлуулах ажил удаашралтай байгаа нь инновацийн хөгжилд саад тотгор учруулж байгааг дурьдах нь зүйтэй.
Монгол улсын төрийн инновацийн бодлого нь улс орны нийгэм-эдийн засгийн хөгжлийн бодлогын нэг бүрэлдэхүүн хэсэг байх бөгөөд инновацийн үйл ажиллагааны төрийн зохицуулалтын үндсэн чиглэлийг тодорхойлох ба эдгээрийг дараах байдлаар багцлан авч үзэх боломжтой.