Вэб хуудас бол тухайн байгууллагын тухай, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, үйл ажиллагааны танилцуулга гэсэн ерөнхий агуулгатай билэгдлийн чанартай мэт байх нь элбэг. Гэтэл орчин үед компаний вэб хуудас билэгдэл төдий зүйл биш харин маркетинг, борлуулалтын хамгийн чухал хэрэгсэл болсон.
Вэб хуудас нь мэдээллийг эмх цэгцтэй, бүрэн дүүрэн цогц мэдээллийг агуулах, хүссэн өнгө, загвар дизайнтай хийж болдгоороо давуу талтай. Мөн вэб хуудсанд сошиал медиа, блог, и-мэйл маркетинг, контент маркетинг, онлайн сурталчилгаа гээд бүгдийг харилцан уялдаатай явч явах гол цөм нь болж өгдөг. Тийм ч учраас вэб хуудсыг дижитал гэр гэж нэрлэдэг.
Вэб хуудас хийхэд анхаарах зүйлсээс:
- Төхөөрөмжөөс шалтгаалан дэлгэц өөрчлөгдөх буюу “responsive”
- “Whitespace” ашиглах буюу гол мессежийг тодруул
- Зураг ашигла
- Хэт гялалзсан байх нь хэрэглэгчдэд гол мессежийг хүргэж чадахгүй
- Доошоо сунасан зохион байгуулалттай байвал тохиромжтой /scroll down/
- CTA буюу дараагийн үйлдэлд дуудах товч байрлуул
- Ухаалаг контент хийх боломжтой. Энэ нь тухайн хэрэглэгчийг хэн бэ гэдгийг танин түүнд илүү хэрэгтэй, сонирхол татах мэдээллийг хүргэнэ
- Өсөлтөд суурилсан дизайн буюу хэрэглэгчид тухайн вэб хуудсыг хэр сайн ашиглаж чадаж байгаагаас шалтгаалан байнгын сайжруулалт хийх
"BZP Digital&Inbound" компанийн маркетер, нийтлэлч Н.Уянгатай контент маркетингтай холбоотой буруу ойлголтуудын талаар ярилцлаа.
Вэб хуудас бол тухайн байгууллагын тухай, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, үйл ажиллагааны танилцуулга гэсэн ерөнхий агуулгатай билэгдлийн чанартай мэт байх нь элбэг. Гэтэл орчин үед компаний вэб хуудас билэгдэл төдий зүйл биш харин маркетинг, борлуулалтын хамгийн чухал хэрэгсэл болсон.
Вэб хуудас нь мэдээллийг эмх цэгцтэй, бүрэн дүүрэн цогц мэдээллийг агуулах, хүссэн өнгө, загвар дизайнтай хийж болдгоороо давуу талтай. Мөн вэб хуудсанд сошиал медиа, блог, и-мэйл маркетинг, контент маркетинг, онлайн сурталчилгаа гээд бүгдийг харилцан уялдаатай явч явах гол цөм нь болж өгдөг. Тийм ч учраас вэб хуудсыг дижитал гэр гэж нэрлэдэг.
Вэб хуудас хийхэд анхаарах зүйлсээс:
- Төхөөрөмжөөс шалтгаалан дэлгэц өөрчлөгдөх буюу “responsive”
- “Whitespace” ашиглах буюу гол мессежийг тодруул
- Зураг ашигла
- Хэт гялалзсан байх нь хэрэглэгчдэд гол мессежийг хүргэж чадахгүй
- Доошоо сунасан зохион байгуулалттай байвал тохиромжтой /scroll down/
- CTA буюу дараагийн үйлдэлд дуудах товч байрлуул
- Ухаалаг контент хийх боломжтой. Энэ нь тухайн хэрэглэгчийг хэн бэ гэдгийг танин түүнд илүү хэрэгтэй, сонирхол татах мэдээллийг хүргэнэ
- Өсөлтөд суурилсан дизайн буюу хэрэглэгчид тухайн вэб хуудсыг хэр сайн ашиглаж чадаж байгаагаас шалтгаалан байнгын сайжруулалт хийх
"BZP Digital&Inbound" компанийн маркетер, нийтлэлч Н.Уянгатай контент маркетингтай холбоотой буруу ойлголтуудын талаар ярилцлаа.