Холын аймаг болон сумдын сургуульд багшийн орон тоо дутагдалтай байна. Жил болгоны хичээлийн жилийн эхэнд багшийн орон тоо дутагддаг бөгөөд энэ байдлаа "Боловсорол соёл шинжлэх ухааны яаманд мэдэгдэн шинэ боловсон хүчин авдаг аж. Гэвч тухайн газар багшлах гэж очсон залуус жил ч бололгүй ажлаа орхидог аж. Тэдний ажлаа хаядаг гол шалтгаан нь Улаанбаатар хотоос хол байх хотод багшлах сонирхол давамгайлдаг нь нөлөөлдөг байна. Багшийн орон тоо дутагдалтай байгаа зургаан аймаг одоогоор Боловсрол, соёл шинжлэх ухааны яаманд ханджээ.
Улсын хэмжээнд нэн түрүүнд 134 багшийн орон тоо шаардлагатай байгаагаас Дорнод аймаг 39, Увс аймаг 20, Өмнөговь 18, Говь-Алтай 18, Дундговь 16,Төв аймаг есөн багшийн дутагдалтай байгаа аж. Эдгээр аймагт хамгийн эрэлт хэрэгцээтэй нь мэдээлэл зүй, матметик, бага ангийн багшийн орон тоо аж.
Э.Хүрэлбаатар
Холын аймаг болон сумдын сургуульд багшийн орон тоо дутагдалтай байна. Жил болгоны хичээлийн жилийн эхэнд багшийн орон тоо дутагддаг бөгөөд энэ байдлаа "Боловсорол соёл шинжлэх ухааны яаманд мэдэгдэн шинэ боловсон хүчин авдаг аж. Гэвч тухайн газар багшлах гэж очсон залуус жил ч бололгүй ажлаа орхидог аж. Тэдний ажлаа хаядаг гол шалтгаан нь Улаанбаатар хотоос хол байх хотод багшлах сонирхол давамгайлдаг нь нөлөөлдөг байна. Багшийн орон тоо дутагдалтай байгаа зургаан аймаг одоогоор Боловсрол, соёл шинжлэх ухааны яаманд ханджээ.
Улсын хэмжээнд нэн түрүүнд 134 багшийн орон тоо шаардлагатай байгаагаас Дорнод аймаг 39, Увс аймаг 20, Өмнөговь 18, Говь-Алтай 18, Дундговь 16,Төв аймаг есөн багшийн дутагдалтай байгаа аж. Эдгээр аймагт хамгийн эрэлт хэрэгцээтэй нь мэдээлэл зүй, матметик, бага ангийн багшийн орон тоо аж.
Э.Хүрэлбаатар