Хятадын зүүн хойд хэсгийн томоохон хотуудад агаарын хорт бодис хэвийн хэмжээнээс хэд дахин их байгаа юм.
Халаалтын улирал эхэлсэн учир нүүрсээр ажилладаг цахилгаан станцууд байдлыг улам бүр дордуулж байгаа гэнэ. “Би амьсгалж чадахаа больсон мэт санагдаж байна” хэмээн нэгэн хятад эмэгтэй ярьжээ. Энэ үгийг Бээжингийн 20 сая оршин суугч хэлэх болов уу. Утаанаас болж хүмүүс гудамжинд гарахаас эмээж, гарсан тохиолдолд амандаа тусгай баг зүүхэд хүрчээ.
Зам дээрх байдал ч хүндхэн болж ойр хавьд юу ч харагдахгүй байгаа гэнэ. Үүнээс үүдэн засаг захиргаанаас хотод хувийн унаагаар орж ирэхийг хоригложээ. “Тэгш болон сондгой тоотой машин ээлжлэн Бээжинд орж ирэх боломжтой. Түүнээс гадна албаны машин хотод орж ирэхийг 30 хувиар бууруулах санаатай байгаа” хэмээн Хүрээлэн байгаа орчныг хамгаалах товчооны гишүүн Фан Ли ярив.
Үүнээс үүдэн зам тээврийн осол ч их гарах болжээ.
Харбин хотын хувьд байдал хамгийн хүнд байгаа гэнэ. 10 сая хүн амтай тус хотод аюулын сүүлчийн түвшин тогтоогоод байгаа аж. Олон улсын нисэх буудал, хүүхдийн цэцэрлэг, сургууль хаагдаж, нийтийн тээврийн явах хоорондын зайг уртасгажээ. “Харахад жирийн л нэг манан мэт. Гэвч цонхоо онгойлгох юм бол утаа гэдгийг ойлгоно. Аманд шатаасан резиний амт тэр даруйдаа амтагдаж эхэлдэг” хэмээн Харбины нэгэн оршин суугч ярьсан байна.
Хятадад цэвэр агаартай холбоотой асуудал эртнээс гарах болсон төдийгүй Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас гаргасан нормоос хэт давсан хорт бодисын үзүүлэлттэй байдаг юм. Нүүрсний хэрэглээг хязгаарлан шатдаг хий рүү шилжих арга хэмжээ авч эхэлсэн хэдий ч хэзээнээс байдал дээрдэх нь тодорхойгүй гэнэ.
Т.Бүрэн
Халаалтын улирал эхэлсэн учир нүүрсээр ажилладаг цахилгаан станцууд байдлыг улам бүр дордуулж байгаа гэнэ. “Би амьсгалж чадахаа больсон мэт санагдаж байна” хэмээн нэгэн хятад эмэгтэй ярьжээ. Энэ үгийг Бээжингийн 20 сая оршин суугч хэлэх болов уу. Утаанаас болж хүмүүс гудамжинд гарахаас эмээж, гарсан тохиолдолд амандаа тусгай баг зүүхэд хүрчээ.
Зам дээрх байдал ч хүндхэн болж ойр хавьд юу ч харагдахгүй байгаа гэнэ. Үүнээс үүдэн засаг захиргаанаас хотод хувийн унаагаар орж ирэхийг хоригложээ. “Тэгш болон сондгой тоотой машин ээлжлэн Бээжинд орж ирэх боломжтой. Түүнээс гадна албаны машин хотод орж ирэхийг 30 хувиар бууруулах санаатай байгаа” хэмээн Хүрээлэн байгаа орчныг хамгаалах товчооны гишүүн Фан Ли ярив.
Үүнээс үүдэн зам тээврийн осол ч их гарах болжээ.
Харбин хотын хувьд байдал хамгийн хүнд байгаа гэнэ. 10 сая хүн амтай тус хотод аюулын сүүлчийн түвшин тогтоогоод байгаа аж. Олон улсын нисэх буудал, хүүхдийн цэцэрлэг, сургууль хаагдаж, нийтийн тээврийн явах хоорондын зайг уртасгажээ. “Харахад жирийн л нэг манан мэт. Гэвч цонхоо онгойлгох юм бол утаа гэдгийг ойлгоно. Аманд шатаасан резиний амт тэр даруйдаа амтагдаж эхэлдэг” хэмээн Харбины нэгэн оршин суугч ярьсан байна.
Хятадад цэвэр агаартай холбоотой асуудал эртнээс гарах болсон төдийгүй Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас гаргасан нормоос хэт давсан хорт бодисын үзүүлэлттэй байдаг юм. Нүүрсний хэрэглээг хязгаарлан шатдаг хий рүү шилжих арга хэмжээ авч эхэлсэн хэдий ч хэзээнээс байдал дээрдэх нь тодорхойгүй гэнэ.
Т.Бүрэн
Хятадын зүүн хойд хэсгийн томоохон хотуудад агаарын хорт бодис хэвийн хэмжээнээс хэд дахин их байгаа юм.
Халаалтын улирал эхэлсэн учир нүүрсээр ажилладаг цахилгаан станцууд байдлыг улам бүр дордуулж байгаа гэнэ. “Би амьсгалж чадахаа больсон мэт санагдаж байна” хэмээн нэгэн хятад эмэгтэй ярьжээ. Энэ үгийг Бээжингийн 20 сая оршин суугч хэлэх болов уу. Утаанаас болж хүмүүс гудамжинд гарахаас эмээж, гарсан тохиолдолд амандаа тусгай баг зүүхэд хүрчээ.
Зам дээрх байдал ч хүндхэн болж ойр хавьд юу ч харагдахгүй байгаа гэнэ. Үүнээс үүдэн засаг захиргаанаас хотод хувийн унаагаар орж ирэхийг хоригложээ. “Тэгш болон сондгой тоотой машин ээлжлэн Бээжинд орж ирэх боломжтой. Түүнээс гадна албаны машин хотод орж ирэхийг 30 хувиар бууруулах санаатай байгаа” хэмээн Хүрээлэн байгаа орчныг хамгаалах товчооны гишүүн Фан Ли ярив.
Үүнээс үүдэн зам тээврийн осол ч их гарах болжээ.
Харбин хотын хувьд байдал хамгийн хүнд байгаа гэнэ. 10 сая хүн амтай тус хотод аюулын сүүлчийн түвшин тогтоогоод байгаа аж. Олон улсын нисэх буудал, хүүхдийн цэцэрлэг, сургууль хаагдаж, нийтийн тээврийн явах хоорондын зайг уртасгажээ. “Харахад жирийн л нэг манан мэт. Гэвч цонхоо онгойлгох юм бол утаа гэдгийг ойлгоно. Аманд шатаасан резиний амт тэр даруйдаа амтагдаж эхэлдэг” хэмээн Харбины нэгэн оршин суугч ярьсан байна.
Хятадад цэвэр агаартай холбоотой асуудал эртнээс гарах болсон төдийгүй Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас гаргасан нормоос хэт давсан хорт бодисын үзүүлэлттэй байдаг юм. Нүүрсний хэрэглээг хязгаарлан шатдаг хий рүү шилжих арга хэмжээ авч эхэлсэн хэдий ч хэзээнээс байдал дээрдэх нь тодорхойгүй гэнэ.
Т.Бүрэн
Халаалтын улирал эхэлсэн учир нүүрсээр ажилладаг цахилгаан станцууд байдлыг улам бүр дордуулж байгаа гэнэ. “Би амьсгалж чадахаа больсон мэт санагдаж байна” хэмээн нэгэн хятад эмэгтэй ярьжээ. Энэ үгийг Бээжингийн 20 сая оршин суугч хэлэх болов уу. Утаанаас болж хүмүүс гудамжинд гарахаас эмээж, гарсан тохиолдолд амандаа тусгай баг зүүхэд хүрчээ.
Зам дээрх байдал ч хүндхэн болж ойр хавьд юу ч харагдахгүй байгаа гэнэ. Үүнээс үүдэн засаг захиргаанаас хотод хувийн унаагаар орж ирэхийг хоригложээ. “Тэгш болон сондгой тоотой машин ээлжлэн Бээжинд орж ирэх боломжтой. Түүнээс гадна албаны машин хотод орж ирэхийг 30 хувиар бууруулах санаатай байгаа” хэмээн Хүрээлэн байгаа орчныг хамгаалах товчооны гишүүн Фан Ли ярив.
Үүнээс үүдэн зам тээврийн осол ч их гарах болжээ.
Харбин хотын хувьд байдал хамгийн хүнд байгаа гэнэ. 10 сая хүн амтай тус хотод аюулын сүүлчийн түвшин тогтоогоод байгаа аж. Олон улсын нисэх буудал, хүүхдийн цэцэрлэг, сургууль хаагдаж, нийтийн тээврийн явах хоорондын зайг уртасгажээ. “Харахад жирийн л нэг манан мэт. Гэвч цонхоо онгойлгох юм бол утаа гэдгийг ойлгоно. Аманд шатаасан резиний амт тэр даруйдаа амтагдаж эхэлдэг” хэмээн Харбины нэгэн оршин суугч ярьсан байна.
Хятадад цэвэр агаартай холбоотой асуудал эртнээс гарах болсон төдийгүй Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас гаргасан нормоос хэт давсан хорт бодисын үзүүлэлттэй байдаг юм. Нүүрсний хэрэглээг хязгаарлан шатдаг хий рүү шилжих арга хэмжээ авч эхэлсэн хэдий ч хэзээнээс байдал дээрдэх нь тодорхойгүй гэнэ.
Т.Бүрэн