1990-ээд оны дунд үед Монголд шар айргийн үйлдвэрлэл хязгаарлагдмал цаг үе байлаа. Импортын шар айргаар энэхүү ундааг төсөөлдөг байсан тухайн үед Chinggis шар айраг мэндэлсэн нь дотоодын шар айраг үйлдвэрлэлийн түүхэнд тод бичигдэх онцгой үйл явдал болсон юм. Харин өдгөө нийгмийн соёл, зах зээл дэх бүтээгдэхүүний сонголт, хэрэглэгчдийн хандлага гайхалтай өндөр түвшинд хөгжиж, бидний амьдралын хэв маяг ч даган хувьсав. Гэсэн ч цагийн уртад брэндийн мөн чанар, үнэ цэнээ тодоос тод тамгалж, чанараа огтхон ч гээлгүй, анхны тэргүүн зэрэглэлийн шар айргийг урласан өдрөөс хойш амтны зөрүүгүй өдий хүрсэн нь Chinggis шар айраг юм.
Чанарыг дээдлэх хувиршгүй үзэл санааны бэлгэдэл
1997 онд Монгол Улсад тэргүүлэх зэрэглэлийн шар айраг үйлдвэрлэх эв санаан дор нэгдсэн хамт олны цорын ганц зарчим бол чанараа бат хадгалах байлаа. Энэхүү хувиршгүй үзэл санааны бэлгэдэл болсон тус шар айргийг үйлдвэрлэж эхэлсэн эхний өдрөөсөө л Герман стандарт, Герман тоног төхөөрөмж, Герман түүхий эд ашиглаж эхэлсэн ба өнөөдөр ч бүхий л стандартаа ямхын төдий өөрчлөлгүй ягштал мөрдөж байна.
Үйлдвэрлэгчид анх нэг өдөрт ойролцоогоор 500 литр шар айраг үйлдвэрлэдэг байсан бол өдгөө хэдэн тонноор хэмжигдэх хүчин чадалтай болжээ. Chinggis брэндийн гол стратеги бол чанар. Тэд Германы Мюнхен хотын олон улсын лабораторид улирал тутам бүтээгдэхүүнээ шинжлүүлдэг онцлогтой.
Мөн үйлдвэрээс гарсан шинэхэн амт, шигшигдсэн чанарыг танд тэр хэвээр нь хүргэхийн тулд хөргөлт, хадгалалт, тээвэрлэлтийн нарийн стандартыг тогтмол мөрддөг. Ингэхийн тулд гэрээт борлуулагчдадаа ч өндөр шаардлага тавьдаг юм. Chinggis худалдаалж байгаа ямар ч газар стандартын шаардлага хангасанд хэрэглэгчид итгэлтэй байж болно гэсэн үг.
Найрсаг дулаан харилцаа, хэрэглээний соёлыг түгээгч
Шар айраг бол зөвхөн уух хэрэглээ бус хүмүүс хоорондын найрсаг дотно, илэн далангүй харилцааны суурь юм. Энэ ундааг “олон улсын нөхөрлөлийн хэл” ч гэж нэрлэдэг. Тиймээс Chinggis зөвхөн бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх бус зөв зохистой хэрэглээг олонд сурталчлан түгээхэд онцгой анхаардаг.
10 жилийн өмнөх амт одоо ч хэвээр. Өнөөдрийн амт 10 жилийн дараа ч хэвээр. Энэ л ганхашгүй зарчмыг мөрдөх Chinggis шар айргийг магтаал сурталчилгаанаас илүүтэй хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, бүтээгдэхүүний нэр хүнд тодорхойлсоор ирж. Цаашдын хэдэн арван, зуунаар ч чанараа үл гээх Chinggis зөвхөн Chinggis хэвээр байхыг үйлдвэрлэгчид амлаж байна.
1990-ээд оны дунд үед Монголд шар айргийн үйлдвэрлэл хязгаарлагдмал цаг үе байлаа. Импортын шар айргаар энэхүү ундааг төсөөлдөг байсан тухайн үед Chinggis шар айраг мэндэлсэн нь дотоодын шар айраг үйлдвэрлэлийн түүхэнд тод бичигдэх онцгой үйл явдал болсон юм. Харин өдгөө нийгмийн соёл, зах зээл дэх бүтээгдэхүүний сонголт, хэрэглэгчдийн хандлага гайхалтай өндөр түвшинд хөгжиж, бидний амьдралын хэв маяг ч даган хувьсав. Гэсэн ч цагийн уртад брэндийн мөн чанар, үнэ цэнээ тодоос тод тамгалж, чанараа огтхон ч гээлгүй, анхны тэргүүн зэрэглэлийн шар айргийг урласан өдрөөс хойш амтны зөрүүгүй өдий хүрсэн нь Chinggis шар айраг юм.
Чанарыг дээдлэх хувиршгүй үзэл санааны бэлгэдэл
1997 онд Монгол Улсад тэргүүлэх зэрэглэлийн шар айраг үйлдвэрлэх эв санаан дор нэгдсэн хамт олны цорын ганц зарчим бол чанараа бат хадгалах байлаа. Энэхүү хувиршгүй үзэл санааны бэлгэдэл болсон тус шар айргийг үйлдвэрлэж эхэлсэн эхний өдрөөсөө л Герман стандарт, Герман тоног төхөөрөмж, Герман түүхий эд ашиглаж эхэлсэн ба өнөөдөр ч бүхий л стандартаа ямхын төдий өөрчлөлгүй ягштал мөрдөж байна.
Үйлдвэрлэгчид анх нэг өдөрт ойролцоогоор 500 литр шар айраг үйлдвэрлэдэг байсан бол өдгөө хэдэн тонноор хэмжигдэх хүчин чадалтай болжээ. Chinggis брэндийн гол стратеги бол чанар. Тэд Германы Мюнхен хотын олон улсын лабораторид улирал тутам бүтээгдэхүүнээ шинжлүүлдэг онцлогтой.
Мөн үйлдвэрээс гарсан шинэхэн амт, шигшигдсэн чанарыг танд тэр хэвээр нь хүргэхийн тулд хөргөлт, хадгалалт, тээвэрлэлтийн нарийн стандартыг тогтмол мөрддөг. Ингэхийн тулд гэрээт борлуулагчдадаа ч өндөр шаардлага тавьдаг юм. Chinggis худалдаалж байгаа ямар ч газар стандартын шаардлага хангасанд хэрэглэгчид итгэлтэй байж болно гэсэн үг.
Найрсаг дулаан харилцаа, хэрэглээний соёлыг түгээгч
Шар айраг бол зөвхөн уух хэрэглээ бус хүмүүс хоорондын найрсаг дотно, илэн далангүй харилцааны суурь юм. Энэ ундааг “олон улсын нөхөрлөлийн хэл” ч гэж нэрлэдэг. Тиймээс Chinggis зөвхөн бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх бус зөв зохистой хэрэглээг олонд сурталчлан түгээхэд онцгой анхаардаг.
10 жилийн өмнөх амт одоо ч хэвээр. Өнөөдрийн амт 10 жилийн дараа ч хэвээр. Энэ л ганхашгүй зарчмыг мөрдөх Chinggis шар айргийг магтаал сурталчилгаанаас илүүтэй хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, бүтээгдэхүүний нэр хүнд тодорхойлсоор ирж. Цаашдын хэдэн арван, зуунаар ч чанараа үл гээх Chinggis зөвхөн Chinggis хэвээр байхыг үйлдвэрлэгчид амлаж байна.