Хар, цагаан. Бор, шар. Майжиг, жайжиг. Гялгар, гялтгар. Шороотой тоостой...Энэ хотод, эргэн тойронд хэчнээн олон хэлбэр маягтай гутал холхино вэ.
Гадаа хүйтэнд өдөржин хөл хавсран суух худалдаачны гутал. Баасан гарагийн орой бүдчин байж гэртээ харих шоучны гутал. Хавартай хамт хайр мөрөөсөж яаралгүй алхах залуугийн хөлдөө жийсэн байдаг л нэг ботинк.
Гутал бүр хаа нэг тийш яаравчилна. Зорилгогүй тэнэж яваа бололтой зүүн тийш, тэгснээ баруун тийш буцаж эргэн холхих гуталтай ч таарлаа. Ер нь энэ гутлууд хаа хүрдэг бол?. Хүн бүр гуталтай. Гутал бүрийн цаана амьдрал бий.
Энэ удаагийн хөндөх сэдэв боловсролын тэгш бус байдал. Улаанбаатар хотод, ерөнхий боловсролын сургуульд 364 мянган хүүхэд суралцдаг. Хүүхэд бүр адил, тэгш сурч боловсрох эрхтэй, харин хүн бүр онц сурах албагүй. Гэсэн ч үнэхээр сурч мэдэхийн чин хүсэл эрмэлзэлтэй болов ч өөрөөс нь шалтгаалахгүй асар олон асуудал дунд мэрийсээр яваа нь ч байгаа.
Хар, цагаан. Бор, шар. Майжиг, жайжиг. Гялгар, гялтгар. Шороотой тоостой...Энэ хотод, эргэн тойронд хэчнээн олон хэлбэр маягтай гутал холхино вэ.
Гадаа хүйтэнд өдөржин хөл хавсран суух худалдаачны гутал. Баасан гарагийн орой бүдчин байж гэртээ харих шоучны гутал. Хавартай хамт хайр мөрөөсөж яаралгүй алхах залуугийн хөлдөө жийсэн байдаг л нэг ботинк.
Гутал бүр хаа нэг тийш яаравчилна. Зорилгогүй тэнэж яваа бололтой зүүн тийш, тэгснээ баруун тийш буцаж эргэн холхих гуталтай ч таарлаа. Ер нь энэ гутлууд хаа хүрдэг бол?. Хүн бүр гуталтай. Гутал бүрийн цаана амьдрал бий.
Энэ удаагийн хөндөх сэдэв боловсролын тэгш бус байдал. Улаанбаатар хотод, ерөнхий боловсролын сургуульд 364 мянган хүүхэд суралцдаг. Хүүхэд бүр адил, тэгш сурч боловсрох эрхтэй, харин хүн бүр онц сурах албагүй. Гэсэн ч үнэхээр сурч мэдэхийн чин хүсэл эрмэлзэлтэй болов ч өөрөөс нь шалтгаалахгүй асар олон асуудал дунд мэрийсээр яваа нь ч байгаа.