Монголын мянганы сорилтын сангийн хөрөнгө оруулалтаар Чойроос Сайншанд хүртэл нутгийг нийслэлтэй хатуу хучилттай замаар холбож, ашиглалтад оруулаад байгаа билээ.
Замыг АНУ-ын СТВ технологи буюу цементээр бэхжүүлсэн сууриар барьжээ.
Зам барилгын ажлын 90 км автозамыг БНСУ-ын “Халла инженеринг энд констракшн корпорайшн”, үлдсэн замыг БНХАУ-ын “Жианши уотэр энд гидропауэр констракшн” компани гүйцэтгэжээ.
Замыг хайрган суурь, цементээр бэхжүүлсэн болохоор 80 хүртэлх тоннын даацтай автомашин явах боломжтой.
Түүнчлэн Чойроос-Сайншанд хүртэл 176,4 км замд 10-64 метрийн урттай найман гүүр, 239 төмөр бетон хоолой барьжээ.
Замын зорчих хэсгийг маргааш улсын комисс хүлээж авахаар болжээ.
Я.Хүрэлхүү
Монголын мянганы сорилтын сангийн хөрөнгө оруулалтаар Чойроос Сайншанд хүртэл нутгийг нийслэлтэй хатуу хучилттай замаар холбож, ашиглалтад оруулаад байгаа билээ.
Замыг АНУ-ын СТВ технологи буюу цементээр бэхжүүлсэн сууриар барьжээ.
Зам барилгын ажлын 90 км автозамыг БНСУ-ын “Халла инженеринг энд констракшн корпорайшн”, үлдсэн замыг БНХАУ-ын “Жианши уотэр энд гидропауэр констракшн” компани гүйцэтгэжээ.
Замыг хайрган суурь, цементээр бэхжүүлсэн болохоор 80 хүртэлх тоннын даацтай автомашин явах боломжтой.
Түүнчлэн Чойроос-Сайншанд хүртэл 176,4 км замд 10-64 метрийн урттай найман гүүр, 239 төмөр бетон хоолой барьжээ.
Замын зорчих хэсгийг маргааш улсын комисс хүлээж авахаар болжээ.
Я.Хүрэлхүү