Нийслэлийн эрх зүйн байдлын тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төслийг энэ долоо хоногг УИХ-ын Төрийн байгуулалтын байнгын хороогоор хэлэлцэх гэж байна.
Уг хуулийн төсөлд НИТХ-ыг байнгын ажиллагаатай болгох, нийслэлийн Засаг даргыг Засгийн газрын гишүүн, сайдын зэрэгтэй болгох тухай дурджээ.
Мөн дүүргийн Засаг даргыг аймгийн, хорооны даргыг сумын Засаг даргын статустай болгохоор тусгасан байна. Ингэснээр хороо, дүүрэг, нийслэлийн Засаг даргын эрх мэдэл нэмэгдэж, хууль, тогтоомж зөрчигчдөд хүлээлгэх хариуцлагыг ч тусгасан байна.
Үүний зэрэгцээ хот бие даан бонд гаргах эрхтэй болох юм. Энэ хуульд тусгасан нэгэн шинэлэг зүйл нь нийслэлийн иргэд хоёр төрлийн албан татвар төлөх тухай юм.
Нийслэлийн оршин суугч болсноор иргэд оршин суугчийн болон хот төлөвлөлтийн татвар төлөх гэнэ. Нийслэлийн эрх-зүйн байдлын тухай хуулийг анх 1994 онд УИХ баталжээ.
Уг хуулийн төсөлд НИТХ-ыг байнгын ажиллагаатай болгох, нийслэлийн Засаг даргыг Засгийн газрын гишүүн, сайдын зэрэгтэй болгох тухай дурджээ.
Мөн дүүргийн Засаг даргыг аймгийн, хорооны даргыг сумын Засаг даргын статустай болгохоор тусгасан байна. Ингэснээр хороо, дүүрэг, нийслэлийн Засаг даргын эрх мэдэл нэмэгдэж, хууль, тогтоомж зөрчигчдөд хүлээлгэх хариуцлагыг ч тусгасан байна.
Үүний зэрэгцээ хот бие даан бонд гаргах эрхтэй болох юм. Энэ хуульд тусгасан нэгэн шинэлэг зүйл нь нийслэлийн иргэд хоёр төрлийн албан татвар төлөх тухай юм.
Нийслэлийн оршин суугч болсноор иргэд оршин суугчийн болон хот төлөвлөлтийн татвар төлөх гэнэ. Нийслэлийн эрх-зүйн байдлын тухай хуулийг анх 1994 онд УИХ баталжээ.
Нийслэлийн эрх зүйн байдлын тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төслийг энэ долоо хоногг УИХ-ын Төрийн байгуулалтын байнгын хороогоор хэлэлцэх гэж байна.
Уг хуулийн төсөлд НИТХ-ыг байнгын ажиллагаатай болгох, нийслэлийн Засаг даргыг Засгийн газрын гишүүн, сайдын зэрэгтэй болгох тухай дурджээ.
Мөн дүүргийн Засаг даргыг аймгийн, хорооны даргыг сумын Засаг даргын статустай болгохоор тусгасан байна. Ингэснээр хороо, дүүрэг, нийслэлийн Засаг даргын эрх мэдэл нэмэгдэж, хууль, тогтоомж зөрчигчдөд хүлээлгэх хариуцлагыг ч тусгасан байна.
Үүний зэрэгцээ хот бие даан бонд гаргах эрхтэй болох юм. Энэ хуульд тусгасан нэгэн шинэлэг зүйл нь нийслэлийн иргэд хоёр төрлийн албан татвар төлөх тухай юм.
Нийслэлийн оршин суугч болсноор иргэд оршин суугчийн болон хот төлөвлөлтийн татвар төлөх гэнэ. Нийслэлийн эрх-зүйн байдлын тухай хуулийг анх 1994 онд УИХ баталжээ.
Уг хуулийн төсөлд НИТХ-ыг байнгын ажиллагаатай болгох, нийслэлийн Засаг даргыг Засгийн газрын гишүүн, сайдын зэрэгтэй болгох тухай дурджээ.
Мөн дүүргийн Засаг даргыг аймгийн, хорооны даргыг сумын Засаг даргын статустай болгохоор тусгасан байна. Ингэснээр хороо, дүүрэг, нийслэлийн Засаг даргын эрх мэдэл нэмэгдэж, хууль, тогтоомж зөрчигчдөд хүлээлгэх хариуцлагыг ч тусгасан байна.
Үүний зэрэгцээ хот бие даан бонд гаргах эрхтэй болох юм. Энэ хуульд тусгасан нэгэн шинэлэг зүйл нь нийслэлийн иргэд хоёр төрлийн албан татвар төлөх тухай юм.
Нийслэлийн оршин суугч болсноор иргэд оршин суугчийн болон хот төлөвлөлтийн татвар төлөх гэнэ. Нийслэлийн эрх-зүйн байдлын тухай хуулийг анх 1994 онд УИХ баталжээ.