Шинэ жил дөхөж буйтай холбогдуулан Эрээн, Бээжингийн чиглэлт зор чих худалдаачид болон иргэд ихэсдэг . Улмаар “Улаанбаатар-Замын Үүд” чиглэлийн галт тэрэг ачаалалтай болдог билээ . Тэгвэл энэ жил ачаалал ямар байгаа талаар Зорчигч үйлчилгээний төв буудал, орон нутгийн тасалбар худалдаалах төвийн тасгийн эрхлэгч С.Өлзийгөөс тодрууллаа.
-Шинэ жил дөхөж буйтай холбогдуулан “Улаанбаатар-Замын Үүд” чиглэлийн галт тэрэг ачаалалтай болдог. Энэ жил ямар байна вэ?
-Одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйлгүй байна. Нэмэгдэл галт тэрэг гаргаагүй байгаа. Галт тэрэг хуваарийн дагуу хэвийн үйл ажиллагаатай байна. Тухайлбал, өнөөдөр 16.30 цагт аялах галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байна. Мөн орой 20.00 цагт хуваарийн дагуу долоо хоногт лхагва, бямба гараг бүрт аялдаг экспресс галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байгаа. Харин шинэ жил дөхөхөөр орон нутаг дахь дотоодын урсгал нэмэгддэг. Гэхдээ одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйл байхгүй галт тэрэг хуваарийн дагуу аялж байгаа.
-Иргэд тасалбараа урьдчилан захиалах боломж хэр байдаг юм бэ?
-Манай орон нутгийн тасалбар түгээх төвүүд хоёр сарын өмнө урьдчилгаагаар 50 хувийг нь авдаг. Ер нь төмөр замын ихэнх өртөө зөрлөгүүд онлайн нэгдсэн сүлжээнд холбогдсон. Тодруулбал, иргэд хоёр сарын өмнө тасалбараа захиалах боломжоор бүрэн хангагдсан гэсэн үг. Түүнчлэн төмөр замын дурын өртөө зөрлөгөөс ирж, очих тасалбараа бичүүлж болно.
-Билет дамлан худалдаалах асуудал буурч байна уу. Энэ талаар танай байгууллагаас ямар нэгэн ажил зохион байгуулж байгаа юу?
-Билет дамлан худалдаалах асуудал одоогийн байдлаар байхгүй байгаа. Саяхан Төмөр замын цагдаагийн хэлтсийн Эрүүгийн тасагтай хамтраад 14 хоногийн “Шаг” арга хэмжээг зохион байгуулсан. Уг шалгалтаар галт тэргэнд зорчиж байгаа хүмүүсийн нэр, регистрийн дугаар нь зөрсөн хүмүүсийг явуулаагүй. Гэхдээ тийм олон тохиолдол илрээгүй.
-Зарим тохиолдолд өдрийн тасалбар хүрэлцдэггүй. Үүнээс болоод шагийн билет их гардаг гэсэн иргэдийн гомдол байдаг. Үүнд анхаарлаа хандуулж байгаа юу?
- Тэр тохиодолд иргэд ажил албаа зохицуулаад хэд хоногийн өмнө тасалбараа авчихвал ирэх, буцах нь хамт учир асуудал үүсэхгүй. Ингэж чадахгүй “Би заавал өнөөдөр явах ёстой” гэж дайран хувь хүнээс өндөр үнэтэй тасалбар худалдаж авдаг. Үүнийг “шагийн билет” гээд байгаа юм. Оочер дугаарын тухайд касс өглөө наймаас онгойдог. Тэр үеэр хүмүүс ирдэг учир дараалал их байгаа мэт харагддаг тал бий.
-Галт тэрэг явахгүй үе гардаг. Гэтэл танайхаас галт тэрэгний чиглэл маршрут асууж холбогдох утас байдаггүй. Энэ асуудлыг яаж зохицуулж байгаа вэ?
-Манайх саяхнаас орон нутгийн тасалбар худалдаалах кассын дэргэд 24137, вокзал дотор 24193, 24164 гэсэн утсыг иргэдэд мэдээлэл өгөх зорилгоор ажиллуулж эхэлсэн байгаа.
Ж.Отгонмягмар
-Шинэ жил дөхөж буйтай холбогдуулан “Улаанбаатар-Замын Үүд” чиглэлийн галт тэрэг ачаалалтай болдог. Энэ жил ямар байна вэ?
-Одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйлгүй байна. Нэмэгдэл галт тэрэг гаргаагүй байгаа. Галт тэрэг хуваарийн дагуу хэвийн үйл ажиллагаатай байна. Тухайлбал, өнөөдөр 16.30 цагт аялах галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байна. Мөн орой 20.00 цагт хуваарийн дагуу долоо хоногт лхагва, бямба гараг бүрт аялдаг экспресс галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байгаа. Харин шинэ жил дөхөхөөр орон нутаг дахь дотоодын урсгал нэмэгддэг. Гэхдээ одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйл байхгүй галт тэрэг хуваарийн дагуу аялж байгаа.
-Иргэд тасалбараа урьдчилан захиалах боломж хэр байдаг юм бэ?
-Манай орон нутгийн тасалбар түгээх төвүүд хоёр сарын өмнө урьдчилгаагаар 50 хувийг нь авдаг. Ер нь төмөр замын ихэнх өртөө зөрлөгүүд онлайн нэгдсэн сүлжээнд холбогдсон. Тодруулбал, иргэд хоёр сарын өмнө тасалбараа захиалах боломжоор бүрэн хангагдсан гэсэн үг. Түүнчлэн төмөр замын дурын өртөө зөрлөгөөс ирж, очих тасалбараа бичүүлж болно.
-Билет дамлан худалдаалах асуудал буурч байна уу. Энэ талаар танай байгууллагаас ямар нэгэн ажил зохион байгуулж байгаа юу?
-Билет дамлан худалдаалах асуудал одоогийн байдлаар байхгүй байгаа. Саяхан Төмөр замын цагдаагийн хэлтсийн Эрүүгийн тасагтай хамтраад 14 хоногийн “Шаг” арга хэмжээг зохион байгуулсан. Уг шалгалтаар галт тэргэнд зорчиж байгаа хүмүүсийн нэр, регистрийн дугаар нь зөрсөн хүмүүсийг явуулаагүй. Гэхдээ тийм олон тохиолдол илрээгүй.
-Зарим тохиолдолд өдрийн тасалбар хүрэлцдэггүй. Үүнээс болоод шагийн билет их гардаг гэсэн иргэдийн гомдол байдаг. Үүнд анхаарлаа хандуулж байгаа юу?
- Тэр тохиодолд иргэд ажил албаа зохицуулаад хэд хоногийн өмнө тасалбараа авчихвал ирэх, буцах нь хамт учир асуудал үүсэхгүй. Ингэж чадахгүй “Би заавал өнөөдөр явах ёстой” гэж дайран хувь хүнээс өндөр үнэтэй тасалбар худалдаж авдаг. Үүнийг “шагийн билет” гээд байгаа юм. Оочер дугаарын тухайд касс өглөө наймаас онгойдог. Тэр үеэр хүмүүс ирдэг учир дараалал их байгаа мэт харагддаг тал бий.
-Галт тэрэг явахгүй үе гардаг. Гэтэл танайхаас галт тэрэгний чиглэл маршрут асууж холбогдох утас байдаггүй. Энэ асуудлыг яаж зохицуулж байгаа вэ?
-Манайх саяхнаас орон нутгийн тасалбар худалдаалах кассын дэргэд 24137, вокзал дотор 24193, 24164 гэсэн утсыг иргэдэд мэдээлэл өгөх зорилгоор ажиллуулж эхэлсэн байгаа.
Ж.Отгонмягмар

Шинэ жил дөхөж буйтай холбогдуулан Эрээн, Бээжингийн чиглэлт зор чих худалдаачид болон иргэд ихэсдэг . Улмаар “Улаанбаатар-Замын Үүд” чиглэлийн галт тэрэг ачаалалтай болдог билээ . Тэгвэл энэ жил ачаалал ямар байгаа талаар Зорчигч үйлчилгээний төв буудал, орон нутгийн тасалбар худалдаалах төвийн тасгийн эрхлэгч С.Өлзийгөөс тодрууллаа.
-Шинэ жил дөхөж буйтай холбогдуулан “Улаанбаатар-Замын Үүд” чиглэлийн галт тэрэг ачаалалтай болдог. Энэ жил ямар байна вэ?
-Одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйлгүй байна. Нэмэгдэл галт тэрэг гаргаагүй байгаа. Галт тэрэг хуваарийн дагуу хэвийн үйл ажиллагаатай байна. Тухайлбал, өнөөдөр 16.30 цагт аялах галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байна. Мөн орой 20.00 цагт хуваарийн дагуу долоо хоногт лхагва, бямба гараг бүрт аялдаг экспресс галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байгаа. Харин шинэ жил дөхөхөөр орон нутаг дахь дотоодын урсгал нэмэгддэг. Гэхдээ одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйл байхгүй галт тэрэг хуваарийн дагуу аялж байгаа.
-Иргэд тасалбараа урьдчилан захиалах боломж хэр байдаг юм бэ?
-Манай орон нутгийн тасалбар түгээх төвүүд хоёр сарын өмнө урьдчилгаагаар 50 хувийг нь авдаг. Ер нь төмөр замын ихэнх өртөө зөрлөгүүд онлайн нэгдсэн сүлжээнд холбогдсон. Тодруулбал, иргэд хоёр сарын өмнө тасалбараа захиалах боломжоор бүрэн хангагдсан гэсэн үг. Түүнчлэн төмөр замын дурын өртөө зөрлөгөөс ирж, очих тасалбараа бичүүлж болно.
-Билет дамлан худалдаалах асуудал буурч байна уу. Энэ талаар танай байгууллагаас ямар нэгэн ажил зохион байгуулж байгаа юу?
-Билет дамлан худалдаалах асуудал одоогийн байдлаар байхгүй байгаа. Саяхан Төмөр замын цагдаагийн хэлтсийн Эрүүгийн тасагтай хамтраад 14 хоногийн “Шаг” арга хэмжээг зохион байгуулсан. Уг шалгалтаар галт тэргэнд зорчиж байгаа хүмүүсийн нэр, регистрийн дугаар нь зөрсөн хүмүүсийг явуулаагүй. Гэхдээ тийм олон тохиолдол илрээгүй.
-Зарим тохиолдолд өдрийн тасалбар хүрэлцдэггүй. Үүнээс болоод шагийн билет их гардаг гэсэн иргэдийн гомдол байдаг. Үүнд анхаарлаа хандуулж байгаа юу?
- Тэр тохиодолд иргэд ажил албаа зохицуулаад хэд хоногийн өмнө тасалбараа авчихвал ирэх, буцах нь хамт учир асуудал үүсэхгүй. Ингэж чадахгүй “Би заавал өнөөдөр явах ёстой” гэж дайран хувь хүнээс өндөр үнэтэй тасалбар худалдаж авдаг. Үүнийг “шагийн билет” гээд байгаа юм. Оочер дугаарын тухайд касс өглөө наймаас онгойдог. Тэр үеэр хүмүүс ирдэг учир дараалал их байгаа мэт харагддаг тал бий.
-Галт тэрэг явахгүй үе гардаг. Гэтэл танайхаас галт тэрэгний чиглэл маршрут асууж холбогдох утас байдаггүй. Энэ асуудлыг яаж зохицуулж байгаа вэ?
-Манайх саяхнаас орон нутгийн тасалбар худалдаалах кассын дэргэд 24137, вокзал дотор 24193, 24164 гэсэн утсыг иргэдэд мэдээлэл өгөх зорилгоор ажиллуулж эхэлсэн байгаа.
Ж.Отгонмягмар
-Шинэ жил дөхөж буйтай холбогдуулан “Улаанбаатар-Замын Үүд” чиглэлийн галт тэрэг ачаалалтай болдог. Энэ жил ямар байна вэ?
-Одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйлгүй байна. Нэмэгдэл галт тэрэг гаргаагүй байгаа. Галт тэрэг хуваарийн дагуу хэвийн үйл ажиллагаатай байна. Тухайлбал, өнөөдөр 16.30 цагт аялах галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байна. Мөн орой 20.00 цагт хуваарийн дагуу долоо хоногт лхагва, бямба гараг бүрт аялдаг экспресс галт тэрэгний тасалбар дуусаагүй байгаа. Харин шинэ жил дөхөхөөр орон нутаг дахь дотоодын урсгал нэмэгддэг. Гэхдээ одоогийн байдлаар зорчигч урсгал нэмэгдсэн зүйл байхгүй галт тэрэг хуваарийн дагуу аялж байгаа.
-Иргэд тасалбараа урьдчилан захиалах боломж хэр байдаг юм бэ?
-Манай орон нутгийн тасалбар түгээх төвүүд хоёр сарын өмнө урьдчилгаагаар 50 хувийг нь авдаг. Ер нь төмөр замын ихэнх өртөө зөрлөгүүд онлайн нэгдсэн сүлжээнд холбогдсон. Тодруулбал, иргэд хоёр сарын өмнө тасалбараа захиалах боломжоор бүрэн хангагдсан гэсэн үг. Түүнчлэн төмөр замын дурын өртөө зөрлөгөөс ирж, очих тасалбараа бичүүлж болно.
-Билет дамлан худалдаалах асуудал буурч байна уу. Энэ талаар танай байгууллагаас ямар нэгэн ажил зохион байгуулж байгаа юу?
-Билет дамлан худалдаалах асуудал одоогийн байдлаар байхгүй байгаа. Саяхан Төмөр замын цагдаагийн хэлтсийн Эрүүгийн тасагтай хамтраад 14 хоногийн “Шаг” арга хэмжээг зохион байгуулсан. Уг шалгалтаар галт тэргэнд зорчиж байгаа хүмүүсийн нэр, регистрийн дугаар нь зөрсөн хүмүүсийг явуулаагүй. Гэхдээ тийм олон тохиолдол илрээгүй.
-Зарим тохиолдолд өдрийн тасалбар хүрэлцдэггүй. Үүнээс болоод шагийн билет их гардаг гэсэн иргэдийн гомдол байдаг. Үүнд анхаарлаа хандуулж байгаа юу?
- Тэр тохиодолд иргэд ажил албаа зохицуулаад хэд хоногийн өмнө тасалбараа авчихвал ирэх, буцах нь хамт учир асуудал үүсэхгүй. Ингэж чадахгүй “Би заавал өнөөдөр явах ёстой” гэж дайран хувь хүнээс өндөр үнэтэй тасалбар худалдаж авдаг. Үүнийг “шагийн билет” гээд байгаа юм. Оочер дугаарын тухайд касс өглөө наймаас онгойдог. Тэр үеэр хүмүүс ирдэг учир дараалал их байгаа мэт харагддаг тал бий.
-Галт тэрэг явахгүй үе гардаг. Гэтэл танайхаас галт тэрэгний чиглэл маршрут асууж холбогдох утас байдаггүй. Энэ асуудлыг яаж зохицуулж байгаа вэ?
-Манайх саяхнаас орон нутгийн тасалбар худалдаалах кассын дэргэд 24137, вокзал дотор 24193, 24164 гэсэн утсыг иргэдэд мэдээлэл өгөх зорилгоор ажиллуулж эхэлсэн байгаа.
Ж.Отгонмягмар
