Өмнөд хөршийнхөн жил бүрийн тавдугаар сарын 1-3-нд тохиодог Олон улсын хөдөлмөрчдийн эв санааны нэгдлийн өдөр буюу Мэйн баяраа тэмдэглэх тул авто замын боомтоо түр хааж байгаа аж. Үүнээс ч болсон уу тэнд машин тэрэг хахаж цацан, боомт ачааллаа дийлэхгүй байгаа тухай мэдээлэл ирлээ.
Энэ талаар Замын-Үүд дэх гаалийн газрын дарга Ё.Бат-Эрдэнээс тодруулав.
-Замын-Үүдээс Эрээний төв хүртэл машин
дугаарласан, жолооч нар хоёр улсын хилийн дундын бүсэд хонож байна гэдэг үнэн
үү?
-Ер нь ачаалал их байна. Хил
дундын бүсэд маш олон машин, жолооч хонож байгаа. Хоёр талын хил
гаалийнхан үүнийг цэгцэлж байгаа ч дийлдэхгүй нь. Манай талыг бодвол Хятадын
хилийн цаана машин олон байна.
-Өдөрт хэчнээн машин орж гарч байна вэ?
-Өнгөрсөн долоо хоногийн
дунджаар авч үзвэл өдөрт суудлын 300, ачааны 160-170 машин Эрээн рүү гарч, орж
ирж байсан. Одоо ч тэр хэвээрээ.
-Өмнөх жилүүдэд ингэдэггүй байсан. Яагаад
ачаалал гэнэт ингэж өсөв өө?
-Ачаалал өнгөрсөн жилийнхээс
3-4 дахин нэмэгдсэн. Урдаас оруулж ирж буй тоосго, цемент зэрэг барилгын
материалын тоо хэмжээ бүр 10-20 дахин өссөн.
-Олимптой холбоотой юм болов уу. Ямар учиртай
юм бол?
-Олимп үүнд хамаагүй байх.
Бараа эргэлт, барилгын материалын хэрэгцээ эрс нэмэгдсэнтэй холбоотой болов уу.
Х.Болормаа
Өмнөд хөршийнхөн жил бүрийн тавдугаар сарын 1-3-нд тохиодог Олон улсын хөдөлмөрчдийн эв санааны нэгдлийн өдөр буюу Мэйн баяраа тэмдэглэх тул авто замын боомтоо түр хааж байгаа аж. Үүнээс ч болсон уу тэнд машин тэрэг хахаж цацан, боомт ачааллаа дийлэхгүй байгаа тухай мэдээлэл ирлээ.
Энэ талаар Замын-Үүд дэх гаалийн газрын дарга Ё.Бат-Эрдэнээс тодруулав.
-Замын-Үүдээс Эрээний төв хүртэл машин
дугаарласан, жолооч нар хоёр улсын хилийн дундын бүсэд хонож байна гэдэг үнэн
үү?
-Ер нь ачаалал их байна. Хил
дундын бүсэд маш олон машин, жолооч хонож байгаа. Хоёр талын хил
гаалийнхан үүнийг цэгцэлж байгаа ч дийлдэхгүй нь. Манай талыг бодвол Хятадын
хилийн цаана машин олон байна.
-Өдөрт хэчнээн машин орж гарч байна вэ?
-Өнгөрсөн долоо хоногийн
дунджаар авч үзвэл өдөрт суудлын 300, ачааны 160-170 машин Эрээн рүү гарч, орж
ирж байсан. Одоо ч тэр хэвээрээ.
-Өмнөх жилүүдэд ингэдэггүй байсан. Яагаад
ачаалал гэнэт ингэж өсөв өө?
-Ачаалал өнгөрсөн жилийнхээс
3-4 дахин нэмэгдсэн. Урдаас оруулж ирж буй тоосго, цемент зэрэг барилгын
материалын тоо хэмжээ бүр 10-20 дахин өссөн.
-Олимптой холбоотой юм болов уу. Ямар учиртай
юм бол?
-Олимп үүнд хамаагүй байх.
Бараа эргэлт, барилгын материалын хэрэгцээ эрс нэмэгдсэнтэй холбоотой болов уу.
Х.Болормаа