Хаанаас ч утсаар зөвлөгөө мэдээлэл авах боломжтой.
Фото зургийг: Евгения ГУСЕВА
CallPro компани Бүгд Найрамдах Киргиз Улсад үйлчилгээгээ нэвтрүүллээ.
Монголын технологийн салбарын шинэлэг дүр төрх “CallPro” компани Киргиз улсын “DOS Network Consultancy and Services” компани болон тус улсын оператор компаниудтай хамтран “5070” лавлах утсыг ажиллуулж эхэллээ. Үүний үр дүнд тус улсын иргэд Киргизийн өнцөг булан бүрээс КОВИД-19 цар тахалтай холбогдох бүхий л зөвлөгөө, мэдээ, мэдээллийг энэ чиглэлээр бэлтгэгдсэн мэргэжилтнүүдээс түргэн шуурхай авах боломж бүрдээд байна.
“Цаашид Онцгой байдлын ерөнхий газар зэрэг дуудлага яаралтай хүлээн авч үйлчилгээ үзүүлэх шаардлагатай байдаг бусад байгууллагатай ч хамтрах бүрэн боломжтой гэдгийг тэмдэглэжээ.”
“Энэхүү цоо шинэ үйлчилгээг нэвтрүүлснээр эмнэлэг болоод эрүүл мэндийн салбарын ажилтнуудын ачааллыг бууруулж, эмнэлгийн үйлчилгээний хүртээмжийг нэмэгдүүлэх ач холбогдолтой” гэж Киргизийн тал үзэж байгаа юм. Мөн CallPro компанитай зөвхөн эрүүл мэндийн салбарт хамтраад зогсохгүй цаашид Онцгой байдлын ерөнхий газар зэрэг дуудлага яаралтай хүлээн авч үйлчилгээ үзүүлэх шаардлагатай байдаг бусад байгууллагатай ч хамтрах бүрэн боломжтой гэдгийг тэмдэглэжээ.
Манай улсын Эрүүл мэндийн яам CallPro компанитай хамтран “КОВИД-19”-тэй холбогдох дуудлагыг хүлээн авч, энэ чиглэлийн мэдээ, мэдээлэл хүргэх зорилгоор шуурхай дуудлагын “119” дугаарыг амжилттай ажиллуулж, үр дүнд хүрсэн нь киргизүүдийн анхаарлыг татаж, улмаар дээрх хамтын ажиллагааг эхлүүлэх үндэс болжээ.
Ингэснээр харилцаа холбооны технологийг импортлогч орноос экспортлогч орон болох эхлэл тавигдаж, Монголын харилцаа холбооны салбарын хөгжил дэлхийн түвшинд хүрснийг гэрчилж буй.
Эх сурвалж: КОМСОМЛЬСКАЯ ПРАВДА
Хаанаас ч утсаар зөвлөгөө мэдээлэл авах боломжтой.
Фото зургийг: Евгения ГУСЕВА
CallPro компани Бүгд Найрамдах Киргиз Улсад үйлчилгээгээ нэвтрүүллээ.
Монголын технологийн салбарын шинэлэг дүр төрх “CallPro” компани Киргиз улсын “DOS Network Consultancy and Services” компани болон тус улсын оператор компаниудтай хамтран “5070” лавлах утсыг ажиллуулж эхэллээ. Үүний үр дүнд тус улсын иргэд Киргизийн өнцөг булан бүрээс КОВИД-19 цар тахалтай холбогдох бүхий л зөвлөгөө, мэдээ, мэдээллийг энэ чиглэлээр бэлтгэгдсэн мэргэжилтнүүдээс түргэн шуурхай авах боломж бүрдээд байна.
“Цаашид Онцгой байдлын ерөнхий газар зэрэг дуудлага яаралтай хүлээн авч үйлчилгээ үзүүлэх шаардлагатай байдаг бусад байгууллагатай ч хамтрах бүрэн боломжтой гэдгийг тэмдэглэжээ.”
“Энэхүү цоо шинэ үйлчилгээг нэвтрүүлснээр эмнэлэг болоод эрүүл мэндийн салбарын ажилтнуудын ачааллыг бууруулж, эмнэлгийн үйлчилгээний хүртээмжийг нэмэгдүүлэх ач холбогдолтой” гэж Киргизийн тал үзэж байгаа юм. Мөн CallPro компанитай зөвхөн эрүүл мэндийн салбарт хамтраад зогсохгүй цаашид Онцгой байдлын ерөнхий газар зэрэг дуудлага яаралтай хүлээн авч үйлчилгээ үзүүлэх шаардлагатай байдаг бусад байгууллагатай ч хамтрах бүрэн боломжтой гэдгийг тэмдэглэжээ.
Манай улсын Эрүүл мэндийн яам CallPro компанитай хамтран “КОВИД-19”-тэй холбогдох дуудлагыг хүлээн авч, энэ чиглэлийн мэдээ, мэдээлэл хүргэх зорилгоор шуурхай дуудлагын “119” дугаарыг амжилттай ажиллуулж, үр дүнд хүрсэн нь киргизүүдийн анхаарлыг татаж, улмаар дээрх хамтын ажиллагааг эхлүүлэх үндэс болжээ.
Ингэснээр харилцаа холбооны технологийг импортлогч орноос экспортлогч орон болох эхлэл тавигдаж, Монголын харилцаа холбооны салбарын хөгжил дэлхийн түвшинд хүрснийг гэрчилж буй.
Эх сурвалж: КОМСОМЛЬСКАЯ ПРАВДА