-Танин мэдэхүй-
Онгоцны нисэх, агаарт тогтож хөөрөх болон урагшлах үйлдлийг гүйцэтгэхэд доорхи хүчин зүйлс нөлөөлдөг.
Эдгээр нь: Өргөлтийн хүч, хүндийн жин, таталцлын хүч, түлхэлцлийн хүч юм. Дээрх хүчин зүйлүүд нэг нэгтэйгээ харилцан үйлдэлцсэнээр онгоц агаарт төвөггүй нисдэг байна.
Тухайлбал, далавч онгоцыг агаарт тогтоож байхад мотор буюу хөдөлгүүр онгоцны хөдөлгөөнийг зохицуулдаг. Онгоцны нислэг Берноуллийн томъёоноос үндэслэлтэй. Үнэн хэрэгтээ энэ нь тун
гүнзгий сэдэв боловч товчхон тайлбарлавал далавчны дээр болон доор тогтох агаарын даралт өөр өөр байдаг гэнэ.
Уг тодорхойлолтод үндэслэн далавчаа агаарын даралтын Хэмд тохиромжтой болгож бүтээвэл агаар аяндаа онгоцыг агаарт тогтоох хүчийг бий болгодог байна. Гэвч агаарт онгоцыг тогтоохын тулд агаарын чиглэл болон түлхэлтийг үүсгэх хөдөлгүүр хэрэгтэй.
Онгоцны далавчны дээд хэсгийн бүтэц харьцангуй дугуй бөгөөд налуу байдаг бол доод хэсэг тэгш хэмтэй байдаг байна. Эл бүтэц агаарын даралтын хэм өөр хоорондоо ялгаатай байдлыг бий болгоход гол үүрэг гүйцэтгэнэ.
Өөрөөр хэлбэл, далавчны дээд талд агаарын нам даралт зонхилж байхад, доод өнгөн хэсэгт агаар өндөр даралттай байдаг. Энэ нь агаарт тогтох, хөөрөх хүчийг бий болгодог.
Онгоцны далавчны дээд талын нүүр налуу байдаг учраас өөдөөс ирсэн агаар далавчийг түргэн нэвчин өнгөрдөг. Харин далавчны доод тал тэгш гадаргуутай учраас агаарын хүнд даралт дээш хөөрөхөд тусалдаг аж. Ингэснээр онгоц газарт чиглэн уналгүй агаарт тогтож хөөрөн нисч чаддаг байна.
Онгоцны нисэх, агаарт тогтож хөөрөх болон урагшлах үйлдлийг гүйцэтгэхэд доорхи хүчин зүйлс нөлөөлдөг.
Эдгээр нь: Өргөлтийн хүч, хүндийн жин, таталцлын хүч, түлхэлцлийн хүч юм. Дээрх хүчин зүйлүүд нэг нэгтэйгээ харилцан үйлдэлцсэнээр онгоц агаарт төвөггүй нисдэг байна.
Тухайлбал, далавч онгоцыг агаарт тогтоож байхад мотор буюу хөдөлгүүр онгоцны хөдөлгөөнийг зохицуулдаг. Онгоцны нислэг Берноуллийн томъёоноос үндэслэлтэй. Үнэн хэрэгтээ энэ нь тун
гүнзгий сэдэв боловч товчхон тайлбарлавал далавчны дээр болон доор тогтох агаарын даралт өөр өөр байдаг гэнэ.
Уг тодорхойлолтод үндэслэн далавчаа агаарын даралтын Хэмд тохиромжтой болгож бүтээвэл агаар аяндаа онгоцыг агаарт тогтоох хүчийг бий болгодог байна. Гэвч агаарт онгоцыг тогтоохын тулд агаарын чиглэл болон түлхэлтийг үүсгэх хөдөлгүүр хэрэгтэй.
Онгоцны далавчны дээд хэсгийн бүтэц харьцангуй дугуй бөгөөд налуу байдаг бол доод хэсэг тэгш хэмтэй байдаг байна. Эл бүтэц агаарын даралтын хэм өөр хоорондоо ялгаатай байдлыг бий болгоход гол үүрэг гүйцэтгэнэ.
Өөрөөр хэлбэл, далавчны дээд талд агаарын нам даралт зонхилж байхад, доод өнгөн хэсэгт агаар өндөр даралттай байдаг. Энэ нь агаарт тогтох, хөөрөх хүчийг бий болгодог.
Онгоцны далавчны дээд талын нүүр налуу байдаг учраас өөдөөс ирсэн агаар далавчийг түргэн нэвчин өнгөрдөг. Харин далавчны доод тал тэгш гадаргуутай учраас агаарын хүнд даралт дээш хөөрөхөд тусалдаг аж. Ингэснээр онгоц газарт чиглэн уналгүй агаарт тогтож хөөрөн нисч чаддаг байна.
-Танин мэдэхүй-
Онгоцны нисэх, агаарт тогтож хөөрөх болон урагшлах үйлдлийг гүйцэтгэхэд доорхи хүчин зүйлс нөлөөлдөг.
Эдгээр нь: Өргөлтийн хүч, хүндийн жин, таталцлын хүч, түлхэлцлийн хүч юм. Дээрх хүчин зүйлүүд нэг нэгтэйгээ харилцан үйлдэлцсэнээр онгоц агаарт төвөггүй нисдэг байна.
Тухайлбал, далавч онгоцыг агаарт тогтоож байхад мотор буюу хөдөлгүүр онгоцны хөдөлгөөнийг зохицуулдаг. Онгоцны нислэг Берноуллийн томъёоноос үндэслэлтэй. Үнэн хэрэгтээ энэ нь тун
гүнзгий сэдэв боловч товчхон тайлбарлавал далавчны дээр болон доор тогтох агаарын даралт өөр өөр байдаг гэнэ.
Уг тодорхойлолтод үндэслэн далавчаа агаарын даралтын Хэмд тохиромжтой болгож бүтээвэл агаар аяндаа онгоцыг агаарт тогтоох хүчийг бий болгодог байна. Гэвч агаарт онгоцыг тогтоохын тулд агаарын чиглэл болон түлхэлтийг үүсгэх хөдөлгүүр хэрэгтэй.
Онгоцны далавчны дээд хэсгийн бүтэц харьцангуй дугуй бөгөөд налуу байдаг бол доод хэсэг тэгш хэмтэй байдаг байна. Эл бүтэц агаарын даралтын хэм өөр хоорондоо ялгаатай байдлыг бий болгоход гол үүрэг гүйцэтгэнэ.
Өөрөөр хэлбэл, далавчны дээд талд агаарын нам даралт зонхилж байхад, доод өнгөн хэсэгт агаар өндөр даралттай байдаг. Энэ нь агаарт тогтох, хөөрөх хүчийг бий болгодог.
Онгоцны далавчны дээд талын нүүр налуу байдаг учраас өөдөөс ирсэн агаар далавчийг түргэн нэвчин өнгөрдөг. Харин далавчны доод тал тэгш гадаргуутай учраас агаарын хүнд даралт дээш хөөрөхөд тусалдаг аж. Ингэснээр онгоц газарт чиглэн уналгүй агаарт тогтож хөөрөн нисч чаддаг байна.
Онгоцны нисэх, агаарт тогтож хөөрөх болон урагшлах үйлдлийг гүйцэтгэхэд доорхи хүчин зүйлс нөлөөлдөг.
Эдгээр нь: Өргөлтийн хүч, хүндийн жин, таталцлын хүч, түлхэлцлийн хүч юм. Дээрх хүчин зүйлүүд нэг нэгтэйгээ харилцан үйлдэлцсэнээр онгоц агаарт төвөггүй нисдэг байна.
Тухайлбал, далавч онгоцыг агаарт тогтоож байхад мотор буюу хөдөлгүүр онгоцны хөдөлгөөнийг зохицуулдаг. Онгоцны нислэг Берноуллийн томъёоноос үндэслэлтэй. Үнэн хэрэгтээ энэ нь тун
гүнзгий сэдэв боловч товчхон тайлбарлавал далавчны дээр болон доор тогтох агаарын даралт өөр өөр байдаг гэнэ.
Уг тодорхойлолтод үндэслэн далавчаа агаарын даралтын Хэмд тохиромжтой болгож бүтээвэл агаар аяндаа онгоцыг агаарт тогтоох хүчийг бий болгодог байна. Гэвч агаарт онгоцыг тогтоохын тулд агаарын чиглэл болон түлхэлтийг үүсгэх хөдөлгүүр хэрэгтэй.
Онгоцны далавчны дээд хэсгийн бүтэц харьцангуй дугуй бөгөөд налуу байдаг бол доод хэсэг тэгш хэмтэй байдаг байна. Эл бүтэц агаарын даралтын хэм өөр хоорондоо ялгаатай байдлыг бий болгоход гол үүрэг гүйцэтгэнэ.
Өөрөөр хэлбэл, далавчны дээд талд агаарын нам даралт зонхилж байхад, доод өнгөн хэсэгт агаар өндөр даралттай байдаг. Энэ нь агаарт тогтох, хөөрөх хүчийг бий болгодог.
Онгоцны далавчны дээд талын нүүр налуу байдаг учраас өөдөөс ирсэн агаар далавчийг түргэн нэвчин өнгөрдөг. Харин далавчны доод тал тэгш гадаргуутай учраас агаарын хүнд даралт дээш хөөрөхөд тусалдаг аж. Ингэснээр онгоц газарт чиглэн уналгүй агаарт тогтож хөөрөн нисч чаддаг байна.