Бага насны хүүхэдтэй ажилладаг боловсрол, эрүүл мэндийн мэргэжилтнүүд, эцэг эх, асран хамгаалагчдад зориулан “ЗУРАГТ НОМ БА ХҮҮХДИЙН ХӨГЖИЛ” сургалтыг явуулав.
Боловсролын ерөнхий газар, Монгол улсын боловсролын их сургууль, Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сэргээн засах хөгжлийн төв хамтран сургалтыг зохион байгууллаа.
Сургалтын зочин илтгэгч "Киото Нотр Дам” их сургуулийн Сэтгэл судлалын тэнхимийн профессор Наоми Такай нь дараах ойлголт мэдээллийг өгч, харилцан санал солилцов.
- Зурагт ном нь бага насны буюу 0-5 насны хүүхдийн харилцаа, төсөөлөн бодох, өгүүлбэрээр уншиж, ойлгох чадварт эерэг нөлөөлөл үзүүлдэг талаар,
- Бага насны хүүхэдтэй хамтран зурагт ном унших арга зүй, хэрхэн тохиромжтой асуулт асууж харилцаа үүсгэх тухай,
- Хүүхдийн нас сэтгэхүйн онцлогт нийцсэн номыг хэрхэн сонгох ашиглах,
- Бага насны хүүхдийн хөгжилд зурагт ном хэрхэн нөлөө үзүүлж буй чиглэлээр хийсэн судалгааны ажлынхаа үр дүнг хуваалцлаа.
Эх сурвалж: Боловсролын ерөнхий газар
Бага насны хүүхэдтэй ажилладаг боловсрол, эрүүл мэндийн мэргэжилтнүүд, эцэг эх, асран хамгаалагчдад зориулан “ЗУРАГТ НОМ БА ХҮҮХДИЙН ХӨГЖИЛ” сургалтыг явуулав.
Боловсролын ерөнхий газар, Монгол улсын боловсролын их сургууль, Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сэргээн засах хөгжлийн төв хамтран сургалтыг зохион байгууллаа.
Сургалтын зочин илтгэгч "Киото Нотр Дам” их сургуулийн Сэтгэл судлалын тэнхимийн профессор Наоми Такай нь дараах ойлголт мэдээллийг өгч, харилцан санал солилцов.
- Зурагт ном нь бага насны буюу 0-5 насны хүүхдийн харилцаа, төсөөлөн бодох, өгүүлбэрээр уншиж, ойлгох чадварт эерэг нөлөөлөл үзүүлдэг талаар,
- Бага насны хүүхэдтэй хамтран зурагт ном унших арга зүй, хэрхэн тохиромжтой асуулт асууж харилцаа үүсгэх тухай,
- Хүүхдийн нас сэтгэхүйн онцлогт нийцсэн номыг хэрхэн сонгох ашиглах,
- Бага насны хүүхдийн хөгжилд зурагт ном хэрхэн нөлөө үзүүлж буй чиглэлээр хийсэн судалгааны ажлынхаа үр дүнг хуваалцлаа.
Эх сурвалж: Боловсролын ерөнхий газар