Төрийн үйлчилгээг цахим хэлбэрт үе шаттай шилжүүлж, хороодоос үзүүлэх төрийн үйлчилгээний нэр төрлийг нэмэгдүүлэх зорилгоор нийслэлийн нутгийн захиргааны 5 байгууллагаас үзүүлж буй 47 үйлчилгээг шинэ шатанд гаргах ажлыг эхлүүлжээ.
- Улаанбаатар хотын Захирагчийн ажлын албаны 16,
- Нийслэлийн Архивын газрын 20,
- Газрын албаны 2,
- Аялал жуулчлалын газрын 7,
- Байгаль орчны газрын 2 үйлчилгээг цахимжуулснаар төрийн үйлчилгээг шуурхай, хүртээмжтэй, цаасгүй, хүнд сурталгүй хүргэх нөхцөлийг бүрдүүлнэ.
Ингэснээр иргэдийн цагий хэмнэж, асуудлыг шийдвэрлэх хугацааг багасгах, бүтээмжийг нэмэгдүүлэх боломжтой.
Өнөөдрийн байдлаар дээрх байгууллагуудын үйлчилгээний үе шатыг дахин загварчлан, нийслэлийн нутгийн захиргааны байгууллагуудын мэдээллийн санг шинээр үүсгэж, цахим үйлчилгээний дэд бүтэцтэй холбох, нийтийн хэрэглээнд үе шаттай хөгжүүлж эхэлжээ.
Энэ оны арваннэгдүгээр сард төрийн үйлчилгээг авахтай холбоотой мэдээлэл, цахим төлбөрийн систем бүхий портал бэлэн болох аж.
Улаанбаатар хотод 450 гаруй мянган тээврийн хэрэгсэл эзэмшигч бүртгэлтэй байдаг.
Тэдний хэрэгцээ шаардлагыг хангасан, түүнтэй холбоотой олон төрлийн мэдээ, мэдээлэл болон үйлчилгээг нэг дороос авах боломжтой тээврийн хэрэгслийн нэгдсэн цахим үйлчилгээний “Смарткар” системийн хөгжүүлэлтийн III үе шатыг эхлүүлжээ. Шинээр есөн төрлийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх юм.
Нийслэлд бүртгэлтэй бүх төрлийн тээврийн хэрэгслийн албан татвар, төлбөр хураах ажлын хүрээнд авто тээврийн хэрэгсэл эзэмшигчид ухаалаг утасны SMARTCAR аппликейшн болон www.smartcar.mn цахим хуудсанд хандаж, цагаа хэмнэн, авто тээврийн хэрэгслийн албан татвар, агаарын бохирдлын төлбөр, зам ашигласны төлбөрийг аль ч банкны онлайн гүйлгээний эрхтэй төлбөрийн картаар болон банкны QPay үйлчилгээгээр төлөх боломжтой болжээ.
Энэ оны хоёрдугаар улирлын байдлаар SMARTCAR аппликейшн болон www.smartcar.mn цахим хуудсаар хандан 18’004 иргэд 1’590’367’504 төгрөг төлсөн байна.
Цаашид www.smartcar.mn системийг өргөжүүлэн жолоочийн жолоодох эрхийн оноог шалгах, эзэмшигчийн утасны дугаараар холбогдох, авто тээврийн үйлчилгээ эрхлэх тусгай зөвшөөрөл бүхий нийслэлийн байгууллагын мэдээлэл авах, торгуулийг цахимаар төлөх зэрэг үйлчилгээг нэмж оруулах юм байна.
Төрийн үйлчилгээг цахим хэлбэрт үе шаттай шилжүүлж, хороодоос үзүүлэх төрийн үйлчилгээний нэр төрлийг нэмэгдүүлэх зорилгоор нийслэлийн нутгийн захиргааны 5 байгууллагаас үзүүлж буй 47 үйлчилгээг шинэ шатанд гаргах ажлыг эхлүүлжээ.
- Улаанбаатар хотын Захирагчийн ажлын албаны 16,
- Нийслэлийн Архивын газрын 20,
- Газрын албаны 2,
- Аялал жуулчлалын газрын 7,
- Байгаль орчны газрын 2 үйлчилгээг цахимжуулснаар төрийн үйлчилгээг шуурхай, хүртээмжтэй, цаасгүй, хүнд сурталгүй хүргэх нөхцөлийг бүрдүүлнэ.
Ингэснээр иргэдийн цагий хэмнэж, асуудлыг шийдвэрлэх хугацааг багасгах, бүтээмжийг нэмэгдүүлэх боломжтой.
Өнөөдрийн байдлаар дээрх байгууллагуудын үйлчилгээний үе шатыг дахин загварчлан, нийслэлийн нутгийн захиргааны байгууллагуудын мэдээллийн санг шинээр үүсгэж, цахим үйлчилгээний дэд бүтэцтэй холбох, нийтийн хэрэглээнд үе шаттай хөгжүүлж эхэлжээ.
Энэ оны арваннэгдүгээр сард төрийн үйлчилгээг авахтай холбоотой мэдээлэл, цахим төлбөрийн систем бүхий портал бэлэн болох аж.
Улаанбаатар хотод 450 гаруй мянган тээврийн хэрэгсэл эзэмшигч бүртгэлтэй байдаг.
Тэдний хэрэгцээ шаардлагыг хангасан, түүнтэй холбоотой олон төрлийн мэдээ, мэдээлэл болон үйлчилгээг нэг дороос авах боломжтой тээврийн хэрэгслийн нэгдсэн цахим үйлчилгээний “Смарткар” системийн хөгжүүлэлтийн III үе шатыг эхлүүлжээ. Шинээр есөн төрлийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх юм.
Нийслэлд бүртгэлтэй бүх төрлийн тээврийн хэрэгслийн албан татвар, төлбөр хураах ажлын хүрээнд авто тээврийн хэрэгсэл эзэмшигчид ухаалаг утасны SMARTCAR аппликейшн болон www.smartcar.mn цахим хуудсанд хандаж, цагаа хэмнэн, авто тээврийн хэрэгслийн албан татвар, агаарын бохирдлын төлбөр, зам ашигласны төлбөрийг аль ч банкны онлайн гүйлгээний эрхтэй төлбөрийн картаар болон банкны QPay үйлчилгээгээр төлөх боломжтой болжээ.
Энэ оны хоёрдугаар улирлын байдлаар SMARTCAR аппликейшн болон www.smartcar.mn цахим хуудсаар хандан 18’004 иргэд 1’590’367’504 төгрөг төлсөн байна.
Цаашид www.smartcar.mn системийг өргөжүүлэн жолоочийн жолоодох эрхийн оноог шалгах, эзэмшигчийн утасны дугаараар холбогдох, авто тээврийн үйлчилгээ эрхлэх тусгай зөвшөөрөл бүхий нийслэлийн байгууллагын мэдээлэл авах, торгуулийг цахимаар төлөх зэрэг үйлчилгээг нэмж оруулах юм байна.