Компанийн захирал, Борлуулалтын менежер, Борлуулалтын ажилтан, Худалдааны төлөөлөгч нарт зориулсан шинэ хэрэглэгч олох, хуучин хэрэглэгчээ тогтоон барих, амжилттай хэлэлцээр хийх зэрэг ур чадваруудыг эзэмшүүлэх зорилготой, борлуулалтын ур чадварыг нэмэгдүүлэх богино хугацааны үр дүнтэй сургалтыг танилцуулж байна.
Уг сургалтад хамрагдсанаар ТА:
- Борлуулалтын үндсэн зарчмууд, тэдгээрийг практикт хэрхэн хэрэглэх
- Өөрийн ажилж буй салбарт тохирох Борлуулалтаа нэмэгдүүлэх арга зүй
- Борлуулалтын арга техникүүд, тэдгээрийг хэрхэн үр өгөөжтэйгээр ашиглах
- Ятган борлуулах, хэрэглэгчийн татгалзлыг даван туулах
- Үйлчилгээний маркетингаа сайжруулахад суралцах болно.
Сургалтыг БОРЛУУЛАЛТ, МАРКЕТИНГИЙН чиглэлээр мэргэшиж, сүүлийн 8 жил сургалт судалгааны салбарт ажилласан С.Баатарсүрэн багш удирдан явуулах болно.
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, ХЭРЭГЛЭГЧ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НЬ
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- Худалдан авагчийн шийдвэр гаргах онцлогууд
- Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх нь
БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД
- Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхмууд
- Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга
- Ятган борлуулах арга зүй
- Эсэргүүцэл, татгалзлыг шийдвэрлэх нь
- Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс
ҮЙЛЧИЛГЭЭ
- Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт
- Үйлчилгээний ангилал
- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
- Хэрэглэгчийн хүлээлтийг давуулах нь
- Хэрэглэгчийг халамжлах нь
+КЕЙС, ДАСГАЛ
Сургалт 2017 оны 11-р сарын 18-ны өдөр 10:00-17:00 цагийн хооронд зохион байгуулагдана.
Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг 70001123, 94061123 дугаараас лавлана уу.
Сургалтад цахимаар бүртгүүлэх бол доорх зураг дээр дарна уу.
Компанийн захирал, Борлуулалтын менежер, Борлуулалтын ажилтан, Худалдааны төлөөлөгч нарт зориулсан шинэ хэрэглэгч олох, хуучин хэрэглэгчээ тогтоон барих, амжилттай хэлэлцээр хийх зэрэг ур чадваруудыг эзэмшүүлэх зорилготой, борлуулалтын ур чадварыг нэмэгдүүлэх богино хугацааны үр дүнтэй сургалтыг танилцуулж байна.
Уг сургалтад хамрагдсанаар ТА:
- Борлуулалтын үндсэн зарчмууд, тэдгээрийг практикт хэрхэн хэрэглэх
- Өөрийн ажилж буй салбарт тохирох Борлуулалтаа нэмэгдүүлэх арга зүй
- Борлуулалтын арга техникүүд, тэдгээрийг хэрхэн үр өгөөжтэйгээр ашиглах
- Ятган борлуулах, хэрэглэгчийн татгалзлыг даван туулах
- Үйлчилгээний маркетингаа сайжруулахад суралцах болно.
Сургалтыг БОРЛУУЛАЛТ, МАРКЕТИНГИЙН чиглэлээр мэргэшиж, сүүлийн 8 жил сургалт судалгааны салбарт ажилласан С.Баатарсүрэн багш удирдан явуулах болно.
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, ХЭРЭГЛЭГЧ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НЬ
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- Худалдан авагчийн шийдвэр гаргах онцлогууд
- Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх нь
БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД
- Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхмууд
- Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга
- Ятган борлуулах арга зүй
- Эсэргүүцэл, татгалзлыг шийдвэрлэх нь
- Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс
ҮЙЛЧИЛГЭЭ
- Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт
- Үйлчилгээний ангилал
- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
- Хэрэглэгчийн хүлээлтийг давуулах нь
- Хэрэглэгчийг халамжлах нь
+КЕЙС, ДАСГАЛ
Сургалт 2017 оны 11-р сарын 18-ны өдөр 10:00-17:00 цагийн хооронд зохион байгуулагдана.
Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг 70001123, 94061123 дугаараас лавлана уу.
Сургалтад цахимаар бүртгүүлэх бол доорх зураг дээр дарна уу.