Контент маркетинг хөгжүүлэхэд байгууллагын үйл ажиллагааны чиглэл Business-To-Business эсвэл Business-To-Consumer байна уу? тийм ч чухал биш. Ямар ч төрлийн бизнесийн байгууллага контент маркетинг хэрэгжүүлж блог хөтлөх боломжтой.
Гэхдээ B2B ба B2C бизнесүүдийн зорилтот хэрэглэгчид ялгаатай учир контентын агуулга, формат мөн түүнийг түгээх сувгуудын хувьд бага зэрэг ялгаатай.Иймд салбар, чиглэлийн онцлогоос шалтгаалан ямар контент зорилтот хэрэглэгчдэд амжилттай хүрч чадах бол? Ямар төрлийн формат илүү ашиглах хэрэгтэй вэ? Аль сувгуудаар дамжуулан тэдэнд хүрч болох вэ? гэдгийг оновчтой хийснээр контент маркетинг үр өгөөжөө өгөх болно
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар "BZP Digital&Inbound" компанийн маркетер, нийтлэлч М.Амаржаргалтай “B2B B2C компанийн конетн маркетингийн ялгаа” гэсэн сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.
Контент маркетинг хөгжүүлэхэд байгууллагын үйл ажиллагааны чиглэл Business-To-Business эсвэл Business-To-Consumer байна уу? тийм ч чухал биш. Ямар ч төрлийн бизнесийн байгууллага контент маркетинг хэрэгжүүлж блог хөтлөх боломжтой.
Гэхдээ B2B ба B2C бизнесүүдийн зорилтот хэрэглэгчид ялгаатай учир контентын агуулга, формат мөн түүнийг түгээх сувгуудын хувьд бага зэрэг ялгаатай.Иймд салбар, чиглэлийн онцлогоос шалтгаалан ямар контент зорилтот хэрэглэгчдэд амжилттай хүрч чадах бол? Ямар төрлийн формат илүү ашиглах хэрэгтэй вэ? Аль сувгуудаар дамжуулан тэдэнд хүрч болох вэ? гэдгийг оновчтой хийснээр контент маркетинг үр өгөөжөө өгөх болно
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар "BZP Digital&Inbound" компанийн маркетер, нийтлэлч М.Амаржаргалтай “B2B B2C компанийн конетн маркетингийн ялгаа” гэсэн сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.