Маркетингийн судалгааг явуулахаас өмнө судалгаа хийх нөөц бололцоо хэр байгаа болон тэр судалгаа танай компанид хэр чухал болохыг тодорхойл.
Хэрвээ хангалттай хэмжээний нөөц /ажиллах хүч, хөрөнгө/ байхгүй бол түүнийгээ эхлээд бүрдүүлэх хэрэгтэй. Мөн тухайн судалгааг хийсний дараа үр дүнг нь хэр зэрэг ашиглах вэ? гэдгийг урьдчилан тооцоолох нь хамгийн чухал.
“Оюуны Өртөө” нэвтрүүлгийн энэ удаагийн дугаарт СЭЗДС-ийн Бизнесийн удирдлагын тэнхимийн эрхлэгч Б.Нандин-Эрдэнийн “Маркетингийн судалгааны үе шат” хичээлийг хүргэж байна.
Маркетингийн судалгааг явуулахаас өмнө судалгаа хийх нөөц бололцоо хэр байгаа болон тэр судалгаа танай компанид хэр чухал болохыг тодорхойл.
Хэрвээ хангалттай хэмжээний нөөц /ажиллах хүч, хөрөнгө/ байхгүй бол түүнийгээ эхлээд бүрдүүлэх хэрэгтэй. Мөн тухайн судалгааг хийсний дараа үр дүнг нь хэр зэрэг ашиглах вэ? гэдгийг урьдчилан тооцоолох нь хамгийн чухал.
“Оюуны Өртөө” нэвтрүүлгийн энэ удаагийн дугаарт СЭЗДС-ийн Бизнесийн удирдлагын тэнхимийн эрхлэгч Б.Нандин-Эрдэнийн “Маркетингийн судалгааны үе шат” хичээлийг хүргэж байна.