Энэ асуултанд мэдээж ТИЙМ гэж хариулна. Албан тасалгааны өрөөний дотоод зохион байгуулалтаа дахин төлөвлөж байгаа эсвэл шинээр оффист орж байгаа бол дотоод зохион байгуулалт болон оффисын акксесурын талаар нухацтай бодох хэрэгтэй. Мэдээж дотоод зохион байгуулалт нь таны бизнесийн онцлог болон үйл ажиллагаа явуулж байгаа салбар хэлтэсүүдээс хамааралтай юм. Зарин нэгэн ажлын байр нь бусад хүмүүстэй нээлттэй харилцах шаардлалтай байдаг бол зарим хэрэг нь чимээгүй орчин байх шаардлатай. Нөгөө хэсэг нь бусдад саад болохгүй ярилцаж ажлаа явуулах хэрэгтэй болдог.
Энгийн нэгэн ширээнээс эхлээд албан тасалгааны гэрэлтүүлэг ширээний байрлал ажилтаны ажлын бүтээмжинд нөлөөлдөг.
RPI олон улсын байгууллагын офисын ажилчдын дунд хийсэн судалгаанаас хархад ажлын байрны ширээ болон зай талбайн зөв төлөвлөлт нь ажлын бүтээмжийг 16% хүртэл өсгөдөг бол ажлын байран дахь сэтгэл ханамжийг 24% хүртэл өсгөж, ажлын дундуур завсарлага авах нь хүртэл буурдаг байна. Цонхтой өрөөнд ажиллаж байгаа ажилтан цонхгүй өрөөнд ажиллаж байгаа хүнтэй харьцуулхад 15% ажилдаа төвлөрөн ажилладаг байна. Мөн тухайн судалгаагаар ажилтан долоо хоногт 3-4 цагийг бичиг баримтаа хайн ажилдаа төвлөрч чадахгүй өөрийгөө улам стрестуулдэг гэж гаргажээ.Ажлын бүтээмжийг нэмэгдүүлэх түлхүүр гурван зүйл байдаг. Үүнд: Оффисын тавилга, гэрэлтүүлэг, байгууллагын соёл.
Үүнээс онцлон оффисын тавилгын талаар дурдая. Хэрвээ та өөрийн ажилчдынхаа ажлын цагийг үр дүнтэй бүтээмж өндөртэй өнгөрүүлье гэж бодож байвал хамгийн түрүүнд зөв ширээ, сандалыг сонгох нь чухал. Ажилчдын цагийг үрээд байхааргүй бичиг баримтыг эмх цэгцтэй байлгах хангалттай шүүгээ хэрэгтэй. Албан тасалгааны тавилгын хамгийн их анхаарал хандуулах зүйл бол мэдээж удаан суухад ядрахгүй, чийг татахгүй, биед эвтэйхэн нуруу өвтгөхгүй сандал юм.
Хэрэв та бүхэнд дээрх шаардлагад нийцсэн албан тасалггааны тавилга хэрэгтэй бол Вертул компаний худалдаанд байгаа Италийн DOIMO брендийн албан тасалгааны тавилгаас сонголтоо хийж болох юм. Бид худалдан авалтын үнийн дүнгээс 20% ийн хямдрал болон үнийн дүнгийн 10% -д ваучертай худалдаа зохион байгуулаад байна.
Хаяг: Сүхбаатар дүүрэг, Их сургуулийн гудамж, PC mall дэлгүүрийн 3-р давхар.
/Хүнсний 4-р дэлгүүрийн ард/
Лавлах утас : 7711-3535, 9903-7487
Энэ асуултанд мэдээж ТИЙМ гэж хариулна. Албан тасалгааны өрөөний дотоод зохион байгуулалтаа дахин төлөвлөж байгаа эсвэл шинээр оффист орж байгаа бол дотоод зохион байгуулалт болон оффисын акксесурын талаар нухацтай бодох хэрэгтэй. Мэдээж дотоод зохион байгуулалт нь таны бизнесийн онцлог болон үйл ажиллагаа явуулж байгаа салбар хэлтэсүүдээс хамааралтай юм. Зарин нэгэн ажлын байр нь бусад хүмүүстэй нээлттэй харилцах шаардлалтай байдаг бол зарим хэрэг нь чимээгүй орчин байх шаардлатай. Нөгөө хэсэг нь бусдад саад болохгүй ярилцаж ажлаа явуулах хэрэгтэй болдог.
Энгийн нэгэн ширээнээс эхлээд албан тасалгааны гэрэлтүүлэг ширээний байрлал ажилтаны ажлын бүтээмжинд нөлөөлдөг.
RPI олон улсын байгууллагын офисын ажилчдын дунд хийсэн судалгаанаас хархад ажлын байрны ширээ болон зай талбайн зөв төлөвлөлт нь ажлын бүтээмжийг 16% хүртэл өсгөдөг бол ажлын байран дахь сэтгэл ханамжийг 24% хүртэл өсгөж, ажлын дундуур завсарлага авах нь хүртэл буурдаг байна. Цонхтой өрөөнд ажиллаж байгаа ажилтан цонхгүй өрөөнд ажиллаж байгаа хүнтэй харьцуулхад 15% ажилдаа төвлөрөн ажилладаг байна. Мөн тухайн судалгаагаар ажилтан долоо хоногт 3-4 цагийг бичиг баримтаа хайн ажилдаа төвлөрч чадахгүй өөрийгөө улам стрестуулдэг гэж гаргажээ.Ажлын бүтээмжийг нэмэгдүүлэх түлхүүр гурван зүйл байдаг. Үүнд: Оффисын тавилга, гэрэлтүүлэг, байгууллагын соёл.
Үүнээс онцлон оффисын тавилгын талаар дурдая. Хэрвээ та өөрийн ажилчдынхаа ажлын цагийг үр дүнтэй бүтээмж өндөртэй өнгөрүүлье гэж бодож байвал хамгийн түрүүнд зөв ширээ, сандалыг сонгох нь чухал. Ажилчдын цагийг үрээд байхааргүй бичиг баримтыг эмх цэгцтэй байлгах хангалттай шүүгээ хэрэгтэй. Албан тасалгааны тавилгын хамгийн их анхаарал хандуулах зүйл бол мэдээж удаан суухад ядрахгүй, чийг татахгүй, биед эвтэйхэн нуруу өвтгөхгүй сандал юм.
Хэрэв та бүхэнд дээрх шаардлагад нийцсэн албан тасалггааны тавилга хэрэгтэй бол Вертул компаний худалдаанд байгаа Италийн DOIMO брендийн албан тасалгааны тавилгаас сонголтоо хийж болох юм. Бид худалдан авалтын үнийн дүнгээс 20% ийн хямдрал болон үнийн дүнгийн 10% -д ваучертай худалдаа зохион байгуулаад байна.
Хаяг: Сүхбаатар дүүрэг, Их сургуулийн гудамж, PC mall дэлгүүрийн 3-р давхар.
/Хүнсний 4-р дэлгүүрийн ард/
Лавлах утас : 7711-3535, 9903-7487