Манай улсад нийтийн тээвэр хэмээх томоохон байгууллага бий. Ард түмнээ хөл залгуулж, хүрэх газарт нь хүргэдэг эл байгууллагын нэг том дутагдал нь парк шинэчлэлт. Он удсан хэдэн автобус нь салж унахаас наахнуур л үйлчилгээнд явж байна.
Зарим нь хорт утаа ялгаруулж, хоолой бөглөчих шахна. Ийм ч учраас эдгээр хорт утаа үйлдвэрлэгчдийг тушихаар АББҮХ-ны тогтоол, шийдвэрийн дагуу ЗТ БХЯ /хуучнаар/-аас нэгэн тендер зарласан байна.
“Нийслэлийн нийтийн тээврийн том оврын 400 автобусыг газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх” хэмээх тендер шалгаруулалтад “Туртелком” ХХК шалгарч, ажлаа эхлүүлсэн байна. Тус компанийн хамт олон 2011 оны арванхоёрдугаар сараас угсралтын ажлаа эхлүүлсэн ч Автобус компанийнхны хайнга байдлаас үүдэн энэ ажил дөнгөж 46.5 хувьтай буюу 186 автобусанд суурилуулсан хэмээн албаны эх сурвалж мэдээллээ.
Учир нь түлшээ илүү гаргаж авч чадахгүй, төрөөс авдаг татаас нь багасна хэмээн эмээсэндээ нийслэлчүүдийг хорт утаагаараа булаад л яваад байхаар шийдсэн бололтой.
Уг нь газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх суурилуулалтын туршилтын явцад утааны тортогжилт 10-20 дахин буурч, нэг автобусанд түлшний хэмнэлт хийхэд 4.240 сая төгрөг гарах нь батлагдсан гэнэ билээ.
Ашиг тустай энэхүү шилжилтийг хийлгэхгүй байгаа Автобус компанийн удирдлагууд ард түмнээ хорт утаагаар амьсгалуулсаар байх уу.
Зарим нь хорт утаа ялгаруулж, хоолой бөглөчих шахна. Ийм ч учраас эдгээр хорт утаа үйлдвэрлэгчдийг тушихаар АББҮХ-ны тогтоол, шийдвэрийн дагуу ЗТ БХЯ /хуучнаар/-аас нэгэн тендер зарласан байна.
“Нийслэлийн нийтийн тээврийн том оврын 400 автобусыг газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх” хэмээх тендер шалгаруулалтад “Туртелком” ХХК шалгарч, ажлаа эхлүүлсэн байна. Тус компанийн хамт олон 2011 оны арванхоёрдугаар сараас угсралтын ажлаа эхлүүлсэн ч Автобус компанийнхны хайнга байдлаас үүдэн энэ ажил дөнгөж 46.5 хувьтай буюу 186 автобусанд суурилуулсан хэмээн албаны эх сурвалж мэдээллээ.
Учир нь түлшээ илүү гаргаж авч чадахгүй, төрөөс авдаг татаас нь багасна хэмээн эмээсэндээ нийслэлчүүдийг хорт утаагаараа булаад л яваад байхаар шийдсэн бололтой.
Уг нь газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх суурилуулалтын туршилтын явцад утааны тортогжилт 10-20 дахин буурч, нэг автобусанд түлшний хэмнэлт хийхэд 4.240 сая төгрөг гарах нь батлагдсан гэнэ билээ.
Ашиг тустай энэхүү шилжилтийг хийлгэхгүй байгаа Автобус компанийн удирдлагууд ард түмнээ хорт утаагаар амьсгалуулсаар байх уу.
Манай улсад нийтийн тээвэр хэмээх томоохон байгууллага бий. Ард түмнээ хөл залгуулж, хүрэх газарт нь хүргэдэг эл байгууллагын нэг том дутагдал нь парк шинэчлэлт. Он удсан хэдэн автобус нь салж унахаас наахнуур л үйлчилгээнд явж байна.
Зарим нь хорт утаа ялгаруулж, хоолой бөглөчих шахна. Ийм ч учраас эдгээр хорт утаа үйлдвэрлэгчдийг тушихаар АББҮХ-ны тогтоол, шийдвэрийн дагуу ЗТ БХЯ /хуучнаар/-аас нэгэн тендер зарласан байна.
“Нийслэлийн нийтийн тээврийн том оврын 400 автобусыг газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх” хэмээх тендер шалгаруулалтад “Туртелком” ХХК шалгарч, ажлаа эхлүүлсэн байна. Тус компанийн хамт олон 2011 оны арванхоёрдугаар сараас угсралтын ажлаа эхлүүлсэн ч Автобус компанийнхны хайнга байдлаас үүдэн энэ ажил дөнгөж 46.5 хувьтай буюу 186 автобусанд суурилуулсан хэмээн албаны эх сурвалж мэдээллээ.
Учир нь түлшээ илүү гаргаж авч чадахгүй, төрөөс авдаг татаас нь багасна хэмээн эмээсэндээ нийслэлчүүдийг хорт утаагаараа булаад л яваад байхаар шийдсэн бололтой.
Уг нь газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх суурилуулалтын туршилтын явцад утааны тортогжилт 10-20 дахин буурч, нэг автобусанд түлшний хэмнэлт хийхэд 4.240 сая төгрөг гарах нь батлагдсан гэнэ билээ.
Ашиг тустай энэхүү шилжилтийг хийлгэхгүй байгаа Автобус компанийн удирдлагууд ард түмнээ хорт утаагаар амьсгалуулсаар байх уу.
Зарим нь хорт утаа ялгаруулж, хоолой бөглөчих шахна. Ийм ч учраас эдгээр хорт утаа үйлдвэрлэгчдийг тушихаар АББҮХ-ны тогтоол, шийдвэрийн дагуу ЗТ БХЯ /хуучнаар/-аас нэгэн тендер зарласан байна.
“Нийслэлийн нийтийн тээврийн том оврын 400 автобусыг газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх” хэмээх тендер шалгаруулалтад “Туртелком” ХХК шалгарч, ажлаа эхлүүлсэн байна. Тус компанийн хамт олон 2011 оны арванхоёрдугаар сараас угсралтын ажлаа эхлүүлсэн ч Автобус компанийнхны хайнга байдлаас үүдэн энэ ажил дөнгөж 46.5 хувьтай буюу 186 автобусанд суурилуулсан хэмээн албаны эх сурвалж мэдээллээ.
Учир нь түлшээ илүү гаргаж авч чадахгүй, төрөөс авдаг татаас нь багасна хэмээн эмээсэндээ нийслэлчүүдийг хорт утаагаараа булаад л яваад байхаар шийдсэн бололтой.
Уг нь газ-дизель хосолмол хөдөлгүүрт шилжүүлэх суурилуулалтын туршилтын явцад утааны тортогжилт 10-20 дахин буурч, нэг автобусанд түлшний хэмнэлт хийхэд 4.240 сая төгрөг гарах нь батлагдсан гэнэ билээ.
Ашиг тустай энэхүү шилжилтийг хийлгэхгүй байгаа Автобус компанийн удирдлагууд ард түмнээ хорт утаагаар амьсгалуулсаар байх уу.