Хотын өнгө үзэмжийг сайжруулах,замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангах зорилгоор баталсан шинэ хууль энэ сарын 1-нээс хэрэгжиж эхэлсэн.
Энэ талаар Хотын захирагчийн ажлын албаны хот тохижилт, хог хаягдлын удирдлагын ахлах мэргэжилтэн О.Оджаргалаас тодрууллаа.
-Рекламны самбаруудыг цэгцэлнэ гэсэн. Одоогийн байдлаар буулгасан самбар бий юү?
-Бид дүүрэг бүрийн захиргаанд хуулийн төслийн журмыг хүргүүлж, шаардлагыг тавьж байгаа. Яг одоогоор хийгдсэн ажил гэвэл Сүхбаатарын талбайн урд байрлах найман самбарыг буулгасан байна.
-Шинэ хуулиар ямар самбарыг хаана байршуулахыг зөвшөөрч байгаа вэ?
-Олон нийтийн эзэмшил газар буюу Олимпийн гудамж, Чингисийн өргөн чөлөө, Бага тойруу, Наадамчдын замд байрлах реклам, зар сурталчилгааны самбарыг буулгах цагаан зураас татсан байгаа. Мөн төлбөр, хураамжийн зөрчилтэй, зөвшөөрөлгүй, стандартын шаардлага хангаагүй, замын хөдөлгөөнд саад учруулж байгаа самбаруудыг цаашид буулгана. Ер нь чанарын өндөр шаардлага хангаж, олон улсын жишигт нийцсэн LED дэлгэцтэй, гэрлэн эффект ашигласан, орчин үеийн өнгө стандартад нийцсэн, мэдээллийн чанартай самбаруудад зөвшөөрөл олгож, төлбөртэй байрлуулна.
-Төлбөр нь хэд байх вэ?
- 2006 оны хуулиар нэг рекламын самбар байрлуулахад 75-165 мянган төгрөг авдаг байсан. Шинэчилсэн хуулийн журмаар энэ хэмжээг 40-50 мянган төгрөгөөр нэмсэн.
-Сурталчилгааны самбар, байгууллагын хаягийг крилл үсгээр бичих асуудал юу болж байгаа вэ?
-Одоогоор хаягжилтын журмыг батлахаар ажиллаж байна. Уг журмаар криллээр бичих стандартыг гаргана гэсэн үг. Бүгдийг крилл болгоход хэцүү. Тухайлбал, дэлхийн брэнд болсон adidas, coco cola зэрэг үгийг шууд өөрчилж болохгүй байгаа юм. Тэгэхээр энэ тухай журамд нарийн тусгах байх.
С.Цэрэндэжид
Энэ талаар Хотын захирагчийн ажлын албаны хот тохижилт, хог хаягдлын удирдлагын ахлах мэргэжилтэн О.Оджаргалаас тодрууллаа.
-Рекламны самбаруудыг цэгцэлнэ гэсэн. Одоогийн байдлаар буулгасан самбар бий юү?
-Бид дүүрэг бүрийн захиргаанд хуулийн төслийн журмыг хүргүүлж, шаардлагыг тавьж байгаа. Яг одоогоор хийгдсэн ажил гэвэл Сүхбаатарын талбайн урд байрлах найман самбарыг буулгасан байна.
-Шинэ хуулиар ямар самбарыг хаана байршуулахыг зөвшөөрч байгаа вэ?
-Олон нийтийн эзэмшил газар буюу Олимпийн гудамж, Чингисийн өргөн чөлөө, Бага тойруу, Наадамчдын замд байрлах реклам, зар сурталчилгааны самбарыг буулгах цагаан зураас татсан байгаа. Мөн төлбөр, хураамжийн зөрчилтэй, зөвшөөрөлгүй, стандартын шаардлага хангаагүй, замын хөдөлгөөнд саад учруулж байгаа самбаруудыг цаашид буулгана. Ер нь чанарын өндөр шаардлага хангаж, олон улсын жишигт нийцсэн LED дэлгэцтэй, гэрлэн эффект ашигласан, орчин үеийн өнгө стандартад нийцсэн, мэдээллийн чанартай самбаруудад зөвшөөрөл олгож, төлбөртэй байрлуулна.
-Төлбөр нь хэд байх вэ?
- 2006 оны хуулиар нэг рекламын самбар байрлуулахад 75-165 мянган төгрөг авдаг байсан. Шинэчилсэн хуулийн журмаар энэ хэмжээг 40-50 мянган төгрөгөөр нэмсэн.
-Сурталчилгааны самбар, байгууллагын хаягийг крилл үсгээр бичих асуудал юу болж байгаа вэ?
-Одоогоор хаягжилтын журмыг батлахаар ажиллаж байна. Уг журмаар криллээр бичих стандартыг гаргана гэсэн үг. Бүгдийг крилл болгоход хэцүү. Тухайлбал, дэлхийн брэнд болсон adidas, coco cola зэрэг үгийг шууд өөрчилж болохгүй байгаа юм. Тэгэхээр энэ тухай журамд нарийн тусгах байх.
С.Цэрэндэжид
Хотын өнгө үзэмжийг сайжруулах,замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангах зорилгоор баталсан шинэ хууль энэ сарын 1-нээс хэрэгжиж эхэлсэн.
Энэ талаар Хотын захирагчийн ажлын албаны хот тохижилт, хог хаягдлын удирдлагын ахлах мэргэжилтэн О.Оджаргалаас тодрууллаа.
-Рекламны самбаруудыг цэгцэлнэ гэсэн. Одоогийн байдлаар буулгасан самбар бий юү?
-Бид дүүрэг бүрийн захиргаанд хуулийн төслийн журмыг хүргүүлж, шаардлагыг тавьж байгаа. Яг одоогоор хийгдсэн ажил гэвэл Сүхбаатарын талбайн урд байрлах найман самбарыг буулгасан байна.
-Шинэ хуулиар ямар самбарыг хаана байршуулахыг зөвшөөрч байгаа вэ?
-Олон нийтийн эзэмшил газар буюу Олимпийн гудамж, Чингисийн өргөн чөлөө, Бага тойруу, Наадамчдын замд байрлах реклам, зар сурталчилгааны самбарыг буулгах цагаан зураас татсан байгаа. Мөн төлбөр, хураамжийн зөрчилтэй, зөвшөөрөлгүй, стандартын шаардлага хангаагүй, замын хөдөлгөөнд саад учруулж байгаа самбаруудыг цаашид буулгана. Ер нь чанарын өндөр шаардлага хангаж, олон улсын жишигт нийцсэн LED дэлгэцтэй, гэрлэн эффект ашигласан, орчин үеийн өнгө стандартад нийцсэн, мэдээллийн чанартай самбаруудад зөвшөөрөл олгож, төлбөртэй байрлуулна.
-Төлбөр нь хэд байх вэ?
- 2006 оны хуулиар нэг рекламын самбар байрлуулахад 75-165 мянган төгрөг авдаг байсан. Шинэчилсэн хуулийн журмаар энэ хэмжээг 40-50 мянган төгрөгөөр нэмсэн.
-Сурталчилгааны самбар, байгууллагын хаягийг крилл үсгээр бичих асуудал юу болж байгаа вэ?
-Одоогоор хаягжилтын журмыг батлахаар ажиллаж байна. Уг журмаар криллээр бичих стандартыг гаргана гэсэн үг. Бүгдийг крилл болгоход хэцүү. Тухайлбал, дэлхийн брэнд болсон adidas, coco cola зэрэг үгийг шууд өөрчилж болохгүй байгаа юм. Тэгэхээр энэ тухай журамд нарийн тусгах байх.
С.Цэрэндэжид
Энэ талаар Хотын захирагчийн ажлын албаны хот тохижилт, хог хаягдлын удирдлагын ахлах мэргэжилтэн О.Оджаргалаас тодрууллаа.
-Рекламны самбаруудыг цэгцэлнэ гэсэн. Одоогийн байдлаар буулгасан самбар бий юү?
-Бид дүүрэг бүрийн захиргаанд хуулийн төслийн журмыг хүргүүлж, шаардлагыг тавьж байгаа. Яг одоогоор хийгдсэн ажил гэвэл Сүхбаатарын талбайн урд байрлах найман самбарыг буулгасан байна.
-Шинэ хуулиар ямар самбарыг хаана байршуулахыг зөвшөөрч байгаа вэ?
-Олон нийтийн эзэмшил газар буюу Олимпийн гудамж, Чингисийн өргөн чөлөө, Бага тойруу, Наадамчдын замд байрлах реклам, зар сурталчилгааны самбарыг буулгах цагаан зураас татсан байгаа. Мөн төлбөр, хураамжийн зөрчилтэй, зөвшөөрөлгүй, стандартын шаардлага хангаагүй, замын хөдөлгөөнд саад учруулж байгаа самбаруудыг цаашид буулгана. Ер нь чанарын өндөр шаардлага хангаж, олон улсын жишигт нийцсэн LED дэлгэцтэй, гэрлэн эффект ашигласан, орчин үеийн өнгө стандартад нийцсэн, мэдээллийн чанартай самбаруудад зөвшөөрөл олгож, төлбөртэй байрлуулна.
-Төлбөр нь хэд байх вэ?
- 2006 оны хуулиар нэг рекламын самбар байрлуулахад 75-165 мянган төгрөг авдаг байсан. Шинэчилсэн хуулийн журмаар энэ хэмжээг 40-50 мянган төгрөгөөр нэмсэн.
-Сурталчилгааны самбар, байгууллагын хаягийг крилл үсгээр бичих асуудал юу болж байгаа вэ?
-Одоогоор хаягжилтын журмыг батлахаар ажиллаж байна. Уг журмаар криллээр бичих стандартыг гаргана гэсэн үг. Бүгдийг крилл болгоход хэцүү. Тухайлбал, дэлхийн брэнд болсон adidas, coco cola зэрэг үгийг шууд өөрчилж болохгүй байгаа юм. Тэгэхээр энэ тухай журамд нарийн тусгах байх.
С.Цэрэндэжид
