Дэлхийн цэнгэг усны дөрвөн хувийг эзэлдэг Хөвсгөл далайн гүнийг цэвэрлэх санаачлагыг Монголын зүүний хүчний холбооноос гаргасан.
Уг ажлыг эхлүүлэхийн тулд эхлээд далайн ёроолд живсэн машин техник, хөлөг онгоц, хог хаягдлын байршлыг тогтоох судалгааны ажил хийж байгаа.
БНСУ-аас ирсэн дөрвөн шумбагч далайд живсэн 50 орчим техник хэрэгсэл хэдэн метрт байгаа, хэрхэн татах талаар баримтжуулан бичлэг хийжээ.
Эдгээрийн дотроос 1986 оны арванхоёрдугаар сарын 12-нд живсэн 300 тн-ын жинтэй Сүхбаатар хөлөг онгоцны бичлэг хүмүүсийн анхаарлыг татаад байна. Зөвхөн өөрийнх нь жин 300 тн учраас ямар техник хэрэгслээр хэрхэн татаж авахаа шийдэж чадахгүй байгаа аж.
У.Бадам
Уг ажлыг эхлүүлэхийн тулд эхлээд далайн ёроолд живсэн машин техник, хөлөг онгоц, хог хаягдлын байршлыг тогтоох судалгааны ажил хийж байгаа.
БНСУ-аас ирсэн дөрвөн шумбагч далайд живсэн 50 орчим техник хэрэгсэл хэдэн метрт байгаа, хэрхэн татах талаар баримтжуулан бичлэг хийжээ.
Эдгээрийн дотроос 1986 оны арванхоёрдугаар сарын 12-нд живсэн 300 тн-ын жинтэй Сүхбаатар хөлөг онгоцны бичлэг хүмүүсийн анхаарлыг татаад байна. Зөвхөн өөрийнх нь жин 300 тн учраас ямар техник хэрэгслээр хэрхэн татаж авахаа шийдэж чадахгүй байгаа аж.
У.Бадам
Дэлхийн цэнгэг усны дөрвөн хувийг эзэлдэг Хөвсгөл далайн гүнийг цэвэрлэх санаачлагыг Монголын зүүний хүчний холбооноос гаргасан.
Уг ажлыг эхлүүлэхийн тулд эхлээд далайн ёроолд живсэн машин техник, хөлөг онгоц, хог хаягдлын байршлыг тогтоох судалгааны ажил хийж байгаа.
БНСУ-аас ирсэн дөрвөн шумбагч далайд живсэн 50 орчим техник хэрэгсэл хэдэн метрт байгаа, хэрхэн татах талаар баримтжуулан бичлэг хийжээ.
Эдгээрийн дотроос 1986 оны арванхоёрдугаар сарын 12-нд живсэн 300 тн-ын жинтэй Сүхбаатар хөлөг онгоцны бичлэг хүмүүсийн анхаарлыг татаад байна. Зөвхөн өөрийнх нь жин 300 тн учраас ямар техник хэрэгслээр хэрхэн татаж авахаа шийдэж чадахгүй байгаа аж.
У.Бадам
Уг ажлыг эхлүүлэхийн тулд эхлээд далайн ёроолд живсэн машин техник, хөлөг онгоц, хог хаягдлын байршлыг тогтоох судалгааны ажил хийж байгаа.
БНСУ-аас ирсэн дөрвөн шумбагч далайд живсэн 50 орчим техник хэрэгсэл хэдэн метрт байгаа, хэрхэн татах талаар баримтжуулан бичлэг хийжээ.
Эдгээрийн дотроос 1986 оны арванхоёрдугаар сарын 12-нд живсэн 300 тн-ын жинтэй Сүхбаатар хөлөг онгоцны бичлэг хүмүүсийн анхаарлыг татаад байна. Зөвхөн өөрийнх нь жин 300 тн учраас ямар техник хэрэгслээр хэрхэн татаж авахаа шийдэж чадахгүй байгаа аж.
У.Бадам