gogo logo
  •  Мэдээ  
    •   Улс төр
    •   Эдийн засаг
    •   Эрүүл мэнд
    •   Соёл урлаг
    •   Спорт
    •   Нийгэм
    •   Бизнес
    •   Боловсрол
    •   Дэлхийд
    •   Технологи
    •   SOS
    •   Мөрөөдлийнхөө зүг
    •   Ногоон дэлхий
    •   GoGo ил тод байдал
    •   Өнөөдрийн вакцин ирээдүйн хамгаалалт
  •  GoGo булан  
    •   GoGo Cafe
    •   Гарааны бизнес
    •   Соёлын довтолгоо
    •   СEO
    •   Элчин сайд
    •   GoGo асуулт
    •   МЕГА ТӨСӨЛ
    •   ГУТАЛ
    •   Хүний түүх
    •   35 мм-ийн дуранд
    •   Гаднынхны нүдээр Монгол
    •   Маргааш ажилтай
  •  Үзэх  
    •   Фото
    •   Видео
    •   Зурган өгүүлэмж
  •  Хэв маяг  
    •   Подкаст
    •   Хүмүүс
    •   Гэртээ тогооч
    •   Аялал
    •   Зөвлөгөө
    •   Хоол зүйч
    •   Миний санал болгох кино
    •   Миний санал болгох ном
  • English
  • Цаг агаар
     -12
  • Зурхай
     12.28
  • Валютын ханш
    $ | 3556₮
Цаг агаар
 -12
Зурхай
 12.28
Валютын ханш
$ | 3556₮
  • Мэдээ 
    • Улс төр
    • Эдийн засаг
    • Эрүүл мэнд
    • Соёл урлаг
    • Спорт
    • Нийгэм
    • Бизнес
    • Боловсрол
    • Дэлхийд
    • Технологи
    • SOS
    • Мөрөөдлийнхөө зүг
    • Ногоон дэлхий
    • GoGo ил тод байдал
    • Өнөөдрийн вакцин ирээдүйн хамгаалалт
  • GoGo булан 
    • GoGo Cafe
    • Гарааны бизнес
    • Соёлын довтолгоо
    • СEO
    • Элчин сайд
    • GoGo асуулт
    • МЕГА ТӨСӨЛ
    • ГУТАЛ
    • Хүний түүх
    • 35 мм-ийн дуранд
    • Гаднынхны нүдээр Монгол
    • Маргааш ажилтай
  • Үзэх  LIVE 
    • Фото
    • Видео
    • Зурган өгүүлэмж
  • Хэв маяг 
    • Подкаст
    • Хүмүүс
    • Гэртээ тогооч
    • Аялал
    • Зөвлөгөө
    • Хоол зүйч
    • Миний санал болгох кино
    • Миний санал болгох ном
  • English
gogo logo   Бидний тухай gogo logo Сурталчилгаа байршуулах gogo logo Редакцийн ёс зүй gogo logo Нууцлалын бодлого gogo logo Холбоо барих
gogo logo
Цаг агаар
 -12
Зурхай
 12.28
Валютын ханш
$ 3556₮
icon Онцлох
icon Шинэ
icon Тренд
  Буцах

Нийгмийн маркетинг форум-2017

А.Ихсанаа
Нийгэм
2017-05-12
0
Twitter logo
А.Ихсанаа
0
Twitter logo
Нийгэм
2017-05-12
Нийгмийн маркетинг форум-2017
Хугацаагаар эрэмбэлэх
  • Эхнээс
  • Сүүлээс

  00 цаг 56 минут
2017.08.29

Энэ жилийн форумд "Байгууллагын нийгмийн маркетинг", "Байгууллагын нийгмийн хариуцлага", "Нийгмийн Энтерпрайз", "Филантропи" гэсэн сэдвүүдээр илтгэл тавьж, Монголд амжилттай хэрэгжсэн туршлагуудыг хуваалцах аж.

MMCG судалгааны компанийн гүйцэтгэх захирал Д.Бум-Эрдэнэ "Байгууллагын нийгмийн маркетинг" хэсгийн үндсэн илтгэгчээр оролцож байна.

Энэ хэсэгт оролцогчид:

Маамуу - Монгол Контент ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Г.Гантуяа

2017 оны тусгай олимпийн өвлийн наадмын маркетинг - Bat Solution Partners компанийн УЗ-ын дарга В.Ганзориг

Утааны орон - Монгол ТВ мэдээний албаны дарга Э.Лхагва

Боож үхлээ жагсаалын үр дүн - Утааны эсрэг ээж аавууд ТББ-ын гүйцэтгэх захирал Ц.Пүрэвхүү нар дээрх сэдвүүдээр өөрсдийн туршлагаас хуваалцах юм.

Энэ жилийн форумд "Байгууллагын нийгмийн маркетинг", "Байгууллагын нийгмийн хариуцлага", "Нийгмийн Энтерпрайз", "Филантропи" гэсэн сэдвүүдээр илтгэл тавьж, Монголд амжилттай хэрэгжсэн туршлагуудыг хуваалцах аж.

MMCG судалгааны компанийн гүйцэтгэх захирал Д.Бум-Эрдэнэ "Байгууллагын нийгмийн маркетинг" хэсгийн үндсэн илтгэгчээр оролцож байна.

Энэ хэсэгт оролцогчид:

Маамуу - Монгол Контент ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Г.Гантуяа

2017 оны тусгай олимпийн өвлийн наадмын маркетинг - Bat Solution Partners компанийн УЗ-ын дарга В.Ганзориг

Утааны орон - Монгол ТВ мэдээний албаны дарга Э.Лхагва

Боож үхлээ жагсаалын үр дүн - Утааны эсрэг ээж аавууд ТББ-ын гүйцэтгэх захирал Ц.Пүрэвхүү нар дээрх сэдвүүдээр өөрсдийн туршлагаас хуваалцах юм.



  00 цаг 56 минут
2017.08.29


  00 цаг 56 минут
2017.08.29

Монгол Контент ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Г.Гантуяа:

Маамуу төслийг бид 2016 оноос эхлүүлээд явж байна. Максимагийн судалгаанаас үзэхэд хүүхдийн контент тун хомс болсон байна. Өнгөрсөн жилийн байдлаар телевизүүдийн нийт эфирийн 8 хувийг хүүхдийн контент эзэлж байсан бол энэ жил нэг хувиар өссөн нь харагдана.

Асуудлын хувьд:

  • Үндэсний, орчин үеийн контентын эрэл нэмэгдсэн
  • Гаднын контенттой дүйцэх чанартай контентыг хэрэглэгчид шаарддаг болсон
  • Зорилтот бүлэгт чиглэсэн орчин үеийн үндэсний контент хангалтгүй
  • Дутагдалтай орон зайг нөхөх зэрэг шаардлага бидэнд тулгарчээ.

Тиймээс хүүхэд бүрт хүртээмжтэй хэлбэрээр, хүмүүжил, боловсрлын агуулгатай, эцэг эхийн оролцоог нэмэгдүүлсэн, үндэсний үйлдвэрлэгчдийг дэмжсэн аргаар ажиллах төслийг эхлүүлсэн нь Маамуу юм.

Эхний ээлжинд бид дөрвөн ангийг бэлэн болгоод, гаргах гээд ажиллаж байна. Өнгөрсөн жил бид хамгийн анхны алхмаар Маамуу комикийг зах зээлд нийлүүлж, өөрсдийн GoGo мэдээллийн агентлаг болон нийгмийн сүлжээгээр дамжуулан "Айл бүрт Маамуу" уриан дор маркетингаа хэрэгжүүлсэн.

Энэ маркетинг тун амжилттай болсон нэг шалтгаан нь эцэг, эхчүүдэд Монгол гэсэн агуулгатай, хүүхдэд зориулсан контент хэрэгцээтэй болсон байж. Одоо тавдугаар сарын сүүлээр бид Маамуу веб сайтаа хэрэглээнд нэвтрүүлэх гээд ажиллаж байна.

Маамуу төслийн дараа өөр олон олон хүүхдийн контентууд гарч ирэх байх гэж найдаж байгаа учраас бид 2022 он гэхэд манайд гарч буй контентуудын дунд Монгол дүрийн эзлэх хувь давамгай болно гэдэгт итгэлтэй байна.

Монгол Контент ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Г.Гантуяа:

Маамуу төслийг бид 2016 оноос эхлүүлээд явж байна. Максимагийн судалгаанаас үзэхэд хүүхдийн контент тун хомс болсон байна. Өнгөрсөн жилийн байдлаар телевизүүдийн нийт эфирийн 8 хувийг хүүхдийн контент эзэлж байсан бол энэ жил нэг хувиар өссөн нь харагдана.

Асуудлын хувьд:

  • Үндэсний, орчин үеийн контентын эрэл нэмэгдсэн
  • Гаднын контенттой дүйцэх чанартай контентыг хэрэглэгчид шаарддаг болсон
  • Зорилтот бүлэгт чиглэсэн орчин үеийн үндэсний контент хангалтгүй
  • Дутагдалтай орон зайг нөхөх зэрэг шаардлага бидэнд тулгарчээ.

Тиймээс хүүхэд бүрт хүртээмжтэй хэлбэрээр, хүмүүжил, боловсрлын агуулгатай, эцэг эхийн оролцоог нэмэгдүүлсэн, үндэсний үйлдвэрлэгчдийг дэмжсэн аргаар ажиллах төслийг эхлүүлсэн нь Маамуу юм.

Эхний ээлжинд бид дөрвөн ангийг бэлэн болгоод, гаргах гээд ажиллаж байна. Өнгөрсөн жил бид хамгийн анхны алхмаар Маамуу комикийг зах зээлд нийлүүлж, өөрсдийн GoGo мэдээллийн агентлаг болон нийгмийн сүлжээгээр дамжуулан "Айл бүрт Маамуу" уриан дор маркетингаа хэрэгжүүлсэн.

Энэ маркетинг тун амжилттай болсон нэг шалтгаан нь эцэг, эхчүүдэд Монгол гэсэн агуулгатай, хүүхдэд зориулсан контент хэрэгцээтэй болсон байж. Одоо тавдугаар сарын сүүлээр бид Маамуу веб сайтаа хэрэглээнд нэвтрүүлэх гээд ажиллаж байна.

Маамуу төслийн дараа өөр олон олон хүүхдийн контентууд гарч ирэх байх гэж найдаж байгаа учраас бид 2022 он гэхэд манайд гарч буй контентуудын дунд Монгол дүрийн эзлэх хувь давамгай болно гэдэгт итгэлтэй байна.


  00 цаг 56 минут
2017.08.29

“Bat Solution Partners” компанийн УЗ-ийн дарга В.Ганзориг:

Маркетинг гэдэг бол ҮНЭ цэнэ юм. Ингээд бидний нийгэмд байгаа олон төрлийн асуудлуудыг компаниуд, корпорациуд хамтдаа шийдвэрлэхээр ажиллаж үр дүнд нь Хамт үнэ цэнэ гэдэг зүйл бий болж байна.

Нийгмийн маркетингийн хөгжил доорх дөрвөн шат дарааллын дагуу хөгжжээ:

Бидний асуудал биш – Анх компаниуд нийгмийн маркетингийг тоодоггүй байсан

Бидний асуудал мөн – Удалгүй тоож, ойлгож эхэлсэн

Асуудлыг хамтдаа шийдье – Яваандаа асуудлуудыг хамтран шийдвэрлэхээр бусадтай нэгдэж эхэлсэн

Энэ бол бизнесийн боломж – Ингээд одоо амжилттай яваа компаниуд нийгмийн төлөө асуудлыг шийдвэрлэх нь борлуулалтаа нэмэгдүүлдэг, нэр төрөө өсгөдөг арга гэж харах болсон.

Нийгмийн маркетинг гэдэг хэрэглэгч нарт ашигтай, тэднийг соён гэгээрүүлдэг бөгөөд нөгөө талаас компанид ашигтай байдаг болсон байна.

“Bat Solution Partners” компанийн УЗ-ийн дарга В.Ганзориг:

Маркетинг гэдэг бол ҮНЭ цэнэ юм. Ингээд бидний нийгэмд байгаа олон төрлийн асуудлуудыг компаниуд, корпорациуд хамтдаа шийдвэрлэхээр ажиллаж үр дүнд нь Хамт үнэ цэнэ гэдэг зүйл бий болж байна.

Нийгмийн маркетингийн хөгжил доорх дөрвөн шат дарааллын дагуу хөгжжээ:

Бидний асуудал биш – Анх компаниуд нийгмийн маркетингийг тоодоггүй байсан

Бидний асуудал мөн – Удалгүй тоож, ойлгож эхэлсэн

Асуудлыг хамтдаа шийдье – Яваандаа асуудлуудыг хамтран шийдвэрлэхээр бусадтай нэгдэж эхэлсэн

Энэ бол бизнесийн боломж – Ингээд одоо амжилттай яваа компаниуд нийгмийн төлөө асуудлыг шийдвэрлэх нь борлуулалтаа нэмэгдүүлдэг, нэр төрөө өсгөдөг арга гэж харах болсон.

Нийгмийн маркетинг гэдэг хэрэглэгч нарт ашигтай, тэднийг соён гэгээрүүлдэг бөгөөд нөгөө талаас компанид ашигтай байдаг болсон байна.


  00 цаг 56 минут
2017.08.29

MMCG судалгааны компанийн гүйцэтгэх захирал Д.Бум-Эрдэнэ:

Хүн өөрөө зүрх сэтгэлээ дагадаг амьтан учраас одоо зүрх сэтгэлд нь хүрсэн зүйлд татагдахаас биш, тасралтгүй сурталчилж байгаа зүйлд татагдахаа больсон.

Түүнчлэн орчин үеийн залуус тогтвортой компаниудын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг авах хандлага 50-55 хувь болжээ. Тогтвортой компани гэдгийг нийгмийн сайн сайхан, байгаль орчны асуудалд анхаарлаа хандуулдаг, үүнд мөнгө зарцуулдаг компани гэж тодорхойлж байна.

Харилцаа хүртэл өөрчлөгдөж, тогтолцооны хувьд БОСОО БИШ ХЭВТЭЭ чиглэлд шилжжээ. Энэ нь хэрэглэгчид компани, улс төрчдөд бус зөвхөн өөртэйгөө ижил хэрэглэгч нарт итгэдэг болсон гэсэн үг бөгөөд зөвхөн хэн нэгэн найз нөхөд нь санал болгож байгаа зүйлийг худалдан авдаг болсон аж.

Улаанбаатар хотод интернетийн хэрэглээний нэвтрэлт 80, нийт төвлөрсөн газрынх 70%-тай байгаагаас хэрэглэгчид сошиал ертөнцөд л ихэнх цагаа өнгөрүүлж байгаа нь батлагдана.

Хүмүүс хэрвээ таны сурталчилгааны талаар ярилцахгүй байвал хүнд хүрээгүй байна гэсэн үг.

MMCG судалгааны компанийн гүйцэтгэх захирал Д.Бум-Эрдэнэ:

Хүн өөрөө зүрх сэтгэлээ дагадаг амьтан учраас одоо зүрх сэтгэлд нь хүрсэн зүйлд татагдахаас биш, тасралтгүй сурталчилж байгаа зүйлд татагдахаа больсон.

Түүнчлэн орчин үеийн залуус тогтвортой компаниудын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг авах хандлага 50-55 хувь болжээ. Тогтвортой компани гэдгийг нийгмийн сайн сайхан, байгаль орчны асуудалд анхаарлаа хандуулдаг, үүнд мөнгө зарцуулдаг компани гэж тодорхойлж байна.

Харилцаа хүртэл өөрчлөгдөж, тогтолцооны хувьд БОСОО БИШ ХЭВТЭЭ чиглэлд шилжжээ. Энэ нь хэрэглэгчид компани, улс төрчдөд бус зөвхөн өөртэйгөө ижил хэрэглэгч нарт итгэдэг болсон гэсэн үг бөгөөд зөвхөн хэн нэгэн найз нөхөд нь санал болгож байгаа зүйлийг худалдан авдаг болсон аж.

Улаанбаатар хотод интернетийн хэрэглээний нэвтрэлт 80, нийт төвлөрсөн газрынх 70%-тай байгаагаас хэрэглэгчид сошиал ертөнцөд л ихэнх цагаа өнгөрүүлж байгаа нь батлагдана.

Хүмүүс хэрвээ таны сурталчилгааны талаар ярилцахгүй байвал хүнд хүрээгүй байна гэсэн үг.


  00 цаг 56 минут
2017.08.29
  00 цаг 56 минут
2017.08.29


  00 цаг 56 минут
2017.08.29

"Утааны эсрэг ээж аавууд" ТББ-ын гүйцэтгэх захирал Ц.Пүрэвхүү:

"Утааны орон" нэвтрүүлэг анх манай ТББ байгуулагдах шалтгаан болсон. Өмнө нь утаа хэцүү байна, утаа том асуудал боллоо гэж ярьдаг байснаас ийм хэмжээнд кампанит ажил өрнүүлж байсангүй. Хөдөлгөөний үр дүнд:

  • Иргэдийн оролцоо нэмэгдэж эхэлсэн
  • ҮАБЗ өргөтгөсөн хурал хийсэн
  • Утааг гамшиг хэмээн хүлээн зөвшөөрсөн
  • Агаар орчны бохирдлыг бууруулах үндэсний хөтөлбөр батлагдсан
  • Донор орнуудас хөнгөлөлттэй зээл, тусламж авах нөхцөл бүрдсэн
  • Дотоодын бизнес эрхлэгчдийг идэвхжүүлсэн
     

"Утааны эсрэг ээж аавууд" ТББ-ын гүйцэтгэх захирал Ц.Пүрэвхүү:

"Утааны орон" нэвтрүүлэг анх манай ТББ байгуулагдах шалтгаан болсон. Өмнө нь утаа хэцүү байна, утаа том асуудал боллоо гэж ярьдаг байснаас ийм хэмжээнд кампанит ажил өрнүүлж байсангүй. Хөдөлгөөний үр дүнд:

  • Иргэдийн оролцоо нэмэгдэж эхэлсэн
  • ҮАБЗ өргөтгөсөн хурал хийсэн
  • Утааг гамшиг хэмээн хүлээн зөвшөөрсөн
  • Агаар орчны бохирдлыг бууруулах үндэсний хөтөлбөр батлагдсан
  • Донор орнуудас хөнгөлөлттэй зээл, тусламж авах нөхцөл бүрдсэн
  • Дотоодын бизнес эрхлэгчдийг идэвхжүүлсэн
     

  00 цаг 56 минут
2017.08.29


  00 цаг 56 минут
2017.08.29

Форумын хоёрдугаар хэсэг эхэлж, Байгууллагын нийгмийн хариуцлага сэдвээр ярилцах гэж байна. Энэхүү хэсгийн үндсэн илтгэгчээр Монголын маркетингийн холбооны ерөнхийлөгч, Тера экспресс компанийн ерөнхий захирал Ш.Алтанбагана илтгэл тавьж байна.

Тера Экспресс компанийн ерөнхий захирал Ш.Алтанбагана:

Анх байгууллагын нийгэм дэх оролцоо илүү сайн үйлсийн аяны шинж чанартай байсан бол яваандаа Компанийн нийгмийн хариуцлага болж өөрчлөгдөж, одоо хамтын үнэ цэнийг бүрдүүлэх болж өөрчлөгдсөн байна.

Энэ нь Нийгмийн хариуцлага гэдэг компаниудын бизнесийн загвар болж өөрчлөгдсөн гэсэн үг юм.  Нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэж, хүлээлтийг гүйцэлдүүлснээр компаниуд эргээд ашиг орлого олдог тийм загвар.

Хэрэглэгчдийн хувьд компаниудын бүтээгдэхүүн үйлчилгээ тийм ч ялгаатай санагдахаа больсон. Харин нийгэмдээ ямар үнэ цэнэ бий болгож, ямар өгөөж өгч байгааг нь илүүтэй анхаардаг болсон байна.

Тиймээс компанийн тогтвортой хөгжилж, тогтвортой өрсөлдөх чадвар дээрх нийгмийн хариуцлагад тулгуурлах болсон. Учир нь компаниуд хэрэглэгчидтэйгээ үнэ цэнээрээ холбогдоно. 

Дангаар нь нийгмийн хариуцлагыг хэрэгжүүлнэ гэдэг компаниуд үйлдвэрлэл, үйлчилгээ явуулсныхаа дараа олсон ашгаасаа тодорхой хувийг нийгмийнхээ төлөө зарцуулахыг хэлнэ.

Харин Хамтын үнэ цэнийг бий болгох гэдэг нь компани нийгмийн хариуцлагаа хэрэгжүүлэхийн зэрэгцээ, хэтдээ түүнээсээ ашиг, орлого олохыг хэлж байгаа юм. Ингэснээр харилцан ашигтай ажиллаж байна гэсэн үг.

 

Форумын хоёрдугаар хэсэг эхэлж, Байгууллагын нийгмийн хариуцлага сэдвээр ярилцах гэж байна. Энэхүү хэсгийн үндсэн илтгэгчээр Монголын маркетингийн холбооны ерөнхийлөгч, Тера экспресс компанийн ерөнхий захирал Ш.Алтанбагана илтгэл тавьж байна.

Тера Экспресс компанийн ерөнхий захирал Ш.Алтанбагана:

Анх байгууллагын нийгэм дэх оролцоо илүү сайн үйлсийн аяны шинж чанартай байсан бол яваандаа Компанийн нийгмийн хариуцлага болж өөрчлөгдөж, одоо хамтын үнэ цэнийг бүрдүүлэх болж өөрчлөгдсөн байна.

Энэ нь Нийгмийн хариуцлага гэдэг компаниудын бизнесийн загвар болж өөрчлөгдсөн гэсэн үг юм.  Нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэж, хүлээлтийг гүйцэлдүүлснээр компаниуд эргээд ашиг орлого олдог тийм загвар.

Хэрэглэгчдийн хувьд компаниудын бүтээгдэхүүн үйлчилгээ тийм ч ялгаатай санагдахаа больсон. Харин нийгэмдээ ямар үнэ цэнэ бий болгож, ямар өгөөж өгч байгааг нь илүүтэй анхаардаг болсон байна.

Тиймээс компанийн тогтвортой хөгжилж, тогтвортой өрсөлдөх чадвар дээрх нийгмийн хариуцлагад тулгуурлах болсон. Учир нь компаниуд хэрэглэгчидтэйгээ үнэ цэнээрээ холбогдоно. 

Дангаар нь нийгмийн хариуцлагыг хэрэгжүүлнэ гэдэг компаниуд үйлдвэрлэл, үйлчилгээ явуулсныхаа дараа олсон ашгаасаа тодорхой хувийг нийгмийнхээ төлөө зарцуулахыг хэлнэ.

Харин Хамтын үнэ цэнийг бий болгох гэдэг нь компани нийгмийн хариуцлагаа хэрэгжүүлэхийн зэрэгцээ, хэтдээ түүнээсээ ашиг, орлого олохыг хэлж байгаа юм. Ингэснээр харилцан ашигтай ажиллаж байна гэсэн үг.

 


  00 цаг 56 минут
2017.08.29

Шунхлай группийн дэд ерөнхийлөгч Б.Наранзун:

Анх 1924 онд байгуулагдаж байсан АПУ компанийн хувьд байгаль дэлхийг хайрлан хамгаалж, өв соёлоо хадгалах нь бидний хамгийн эрхэм нандин үнэт зүйл юм.

Тиймээс дэлхийн жишиг болсон байгаль орчинд ээлтэй, экологийн цэвэр, баталгаат бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх, түүнд чиглэсэн бодлого, үйл ажиллагаа явуулж байна.

Эрчим хүчний хэрэглээгээ бууруулах хөтөлбөрийн хүрээнд 2013 онд нэг цагт зарцуулах эрчим хүчний хэрэглээг 180 кВт-аар бууруулсан бол усны хэрэглээгээ танаснаар тухайн жилд бид 24 мянган шоо метр куб цэвэр ус хэмнэж, хаягдал усыг 7200 шоо метр куб-ээр бууруулсан.

Түүнчлэн шингэн хүнсний үйлдвэрлэлтийн хаягдлын 70-95 хувийг дахин хэрэглэгдэх түүхий эд эзэлдэг. Энэ хүрээнд бид 2013 онд устгалд өгдөг түүхий эдийн хэмжээгээ 20 хувиар бууруулж чадсан.

Хэдийгээр шилийг дахин ашиглах зорилгоор буцааж цуглуулах нь гаднаас худалдаж авахаас өндөр зардалтай байдаг ч гэсэн бид 21 аймагт 3000 шил хүлээн авах цэг ажиллуулж, жилдээ 3,5 сая шилийг хүлээн авч, дахин эргэлтэд оруулж байна. Нэг шилийг найман удаа ашиглах зорилго тавьдаг.

Шунхлай группийн дэд ерөнхийлөгч Б.Наранзун:

Анх 1924 онд байгуулагдаж байсан АПУ компанийн хувьд байгаль дэлхийг хайрлан хамгаалж, өв соёлоо хадгалах нь бидний хамгийн эрхэм нандин үнэт зүйл юм.

Тиймээс дэлхийн жишиг болсон байгаль орчинд ээлтэй, экологийн цэвэр, баталгаат бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх, түүнд чиглэсэн бодлого, үйл ажиллагаа явуулж байна.

Эрчим хүчний хэрэглээгээ бууруулах хөтөлбөрийн хүрээнд 2013 онд нэг цагт зарцуулах эрчим хүчний хэрэглээг 180 кВт-аар бууруулсан бол усны хэрэглээгээ танаснаар тухайн жилд бид 24 мянган шоо метр куб цэвэр ус хэмнэж, хаягдал усыг 7200 шоо метр куб-ээр бууруулсан.

Түүнчлэн шингэн хүнсний үйлдвэрлэлтийн хаягдлын 70-95 хувийг дахин хэрэглэгдэх түүхий эд эзэлдэг. Энэ хүрээнд бид 2013 онд устгалд өгдөг түүхий эдийн хэмжээгээ 20 хувиар бууруулж чадсан.

Хэдийгээр шилийг дахин ашиглах зорилгоор буцааж цуглуулах нь гаднаас худалдаж авахаас өндөр зардалтай байдаг ч гэсэн бид 21 аймагт 3000 шил хүлээн авах цэг ажиллуулж, жилдээ 3,5 сая шилийг хүлээн авч, дахин эргэлтэд оруулж байна. Нэг шилийг найман удаа ашиглах зорилго тавьдаг.


  00 цаг 56 минут
2017.08.29

Форумын гуравдугаар хэсэг "Филантропи" сэдвээр өрнөж байна. Ротарийн Монголын бүсийн 2010-2011 оны захирагч байсан Л.Баярсайхан илтгэл тавилаа. Тэрээр "Монголын Ротари Хүмүүнлэгийн үйл ажиллагаа" сэдвээр ярьсан юм.

Ротарийн Монголын бүсийн 2010-2011 оны захирагч Л.Баярсайхан:

Анх 100 гаруй жилийн өмнө Чикаго хотод Пол Харис гэгч гурван найзтайгаа хамт энэхүү байгууллагын үндсийг тавьжээ. Өдгөө Ротари 166 оронд 35 мянган клуб болон 1.2 сая гишүүдтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна.

Форумын гуравдугаар хэсэг "Филантропи" сэдвээр өрнөж байна. Ротарийн Монголын бүсийн 2010-2011 оны захирагч байсан Л.Баярсайхан илтгэл тавилаа. Тэрээр "Монголын Ротари Хүмүүнлэгийн үйл ажиллагаа" сэдвээр ярьсан юм.

Ротарийн Монголын бүсийн 2010-2011 оны захирагч Л.Баярсайхан:

Анх 100 гаруй жилийн өмнө Чикаго хотод Пол Харис гэгч гурван найзтайгаа хамт энэхүү байгууллагын үндсийг тавьжээ. Өдгөө Ротари 166 оронд 35 мянган клуб болон 1.2 сая гишүүдтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна.


Twitter logoPost
gogo logo
gogo logo   Бидний тухай gogo logo   Сурталчилгаа байршуулах gogo logo   Редакцийн ёс зүй gogo logo  Нууцлалын бодлого gogo logo   Холбоо барих

© 2007 - 2025 Монгол Контент ХХК   •   Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан