-ОЮУНЫ ӨРТӨӨ-
Яагаад контент маркетинг тренд болж байгаа вэ?
Бизнесийн байгууллага контент маркетингийг яаж ашиглаж болох, контент маркетинг нь эдийн засгийн хүнд байгаа хямралын үед маш бага зардлаар магадгүй уламжлалт медиад зарцуулж байсан хөрөнгөнөөс илүү их үр ашиг авчирахад туслах хэрэгсэл юм.
Уламжлалт маркетинг ул болж, контент маркетинг зул болж байна. Сурталчилгаа бол мэдээлэл болдог гэж үздэг хүмүүс маш бага. Гэвч сурталчилгаа нь мэдээлэл юм.
Мэдээлэл түгээж байгаа уламжлалт мэдээллийн хэрэгсэл нь олон нийтэд хүрч чадахаа байсан.
Контент маркетер, зохиолч Д.Гэрэлт-Одын хичээлийн дэлгэрэнгүйг танд хүргэж байна.
-ОЮУНЫ ӨРТӨӨ-
Яагаад контент маркетинг тренд болж байгаа вэ?
Бизнесийн байгууллага контент маркетингийг яаж ашиглаж болох, контент маркетинг нь эдийн засгийн хүнд байгаа хямралын үед маш бага зардлаар магадгүй уламжлалт медиад зарцуулж байсан хөрөнгөнөөс илүү их үр ашиг авчирахад туслах хэрэгсэл юм.
Уламжлалт маркетинг ул болж, контент маркетинг зул болж байна. Сурталчилгаа бол мэдээлэл болдог гэж үздэг хүмүүс маш бага. Гэвч сурталчилгаа нь мэдээлэл юм.
Мэдээлэл түгээж байгаа уламжлалт мэдээллийн хэрэгсэл нь олон нийтэд хүрч чадахаа байсан.
Контент маркетер, зохиолч Д.Гэрэлт-Одын хичээлийн дэлгэрэнгүйг танд хүргэж байна.